رودسر- همزمان با دومین روز از آغاز دهه مبارک فجر ۳ پروژه خدماتی و کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در رودسر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین روز از آغاز دهه مبارک فجر ۳ پروژه خدماتی و کشاورزی با اعتبار ۱ میلیارد و هفتصد میلیون تومان در رودسر افتتاح شد.

محمد رضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر در حاشیه این افتتاحیه ها با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات فراوانی در عرصه های مختلف داشته است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را عزتمندی ایران عنوان کرد و ادامه داد: به واسطه این عزتمندی جمهوری اسلامی ایران سرمشق مقاومت در دنیا شناخته شده است.

گفتنی است؛ افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی در روستای حسن سرا بخش مرکزی رودسر، احداث ۱۱۲ متر شبکه فشار متوسط هوایی سیمی، نصب یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کیلو ولت، احداث ۱۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی و۸۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار جهت رفع ضعف برق در روستای ناصر سرا بخش مرکزی رودسر با اعتباری ۶۶۰ میلیون تومان از دیگر برنامه های دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در رودسر بوده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان