رشت- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجرای ۶۵۰ برنامه فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط پایگاه ها و مساجد این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نیک فطرت عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اظهار کرد: ۶۵۰ برنامه فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط پایگاه ها و مساجد این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نور افشانی بر پایی ایستگاه های جشن شادی و جشن شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه هایی است که در مساجد و محلات این شهرستان برگزار می شود، گفت: کاروان سلامت در ۵ محله کم برخوردار رشت در این ایام راه اندازی می شود.

سرهنگ نیک فطرت تصریح کرد: کاروان سلامت به همت دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و سپاه ناحیه مرکزی رشت با ارائه خدمات رایگان لازم به مردم مناطق کم برخوردار اجرا می شود.

وی ادامه داد: برپایی کاروان سرود از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر در محلات پر تردد رشت از دیگر برنامه هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت: ۹ پایگاه مقاومت و استخر کانون بسیج جوانان رشت در این ایام افتتاح می شود و برپایی میز خدمت در ۲ محله محروم رشت از دیگر برنامه های این ایام است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان