مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با تقدیر از مشارکت خیران و سازمان صمت گیلان گفت: حدود ۱۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ساعته جهت توزیع بین زلزله زدگان خوی از این استان ارسال شده است.

سیاوش غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تقدیر از مشارکت خیران و نیکوکاران گیلانی، از ارسال کمک ها با در اختیار دادن ۲ دستگاه کامیونت از سوی سازمان صمت استان جهت ارسال به خوی خبر داد. 

وی در تشریح جزییات ارسال کمک های گیلان به مردم زلزله زده خوی در آذربایجان غربی افزود: روز گذشته در مرحله اول، محموله ای از بسته های غذایی ۷۲ساعته به حجم ۵ تن شامل بسته غذایی به مناطق زلزله زده خوی اعزام شد. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، ظهر امروز نیز ۵۶۰ بسته غذایی دیگر به حجم سه تن با کامیونت سازمان صمت گیلان به خوی ارسال شد. 

غلامی از اجرای پویش «مهر تابان» برای کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد و گفت: این جمعیت با اجرای پویش «مهر تابان» که با دستور استاندار و همکاری مدیرکل مدیریت بحران استان و صدا و سیمای مرکز گیلان صورت گرفته است، با هدف کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان غربی، کمک های مردمی را جمع آوری می کند. 

وی همچنین با اشاره به نحوه دریافت کمک های مردمی بیان کرد: شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، کد دستوری #۳*۱۱۲* و شماره شبای ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۸IR آماده دریافت کمک های نقدی خیران است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه تمامی بنگاه های اقتصادی و شرکت های خصوصی هم می توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ در این کار خداپسندانه شرکت کنند، تصریح کرد: نیکوکاران گیلانی می توانند با اهدای وسایل گرمایشی مانند پتو و بخاری برقی به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان در پویش «مهر تابان» شرکت کنند.

به گزارش فارس، هم اکنون یک هزار امدادگر در مناطق زلزله زده خوی درحال خدمت هستند و تاکنون به ۷۶ هزار نفر از زلزله زدگان اسکان داده شدند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان