ایتنا - ​​​​​​​بیت کوین کاهش خود به زیر منطقه پشتیبانی ۲۳هزار دلار را افزایش داد، حتی منطقه پشتیبانی ۲۲هزار و ۵۰۰ دلاری را نیز قبل از اینکه قیمت شروع به افزایش دوباره کند، آزمایش کرد و پایین نزدیک به ...


حرکت بالاتر از سطوح ۲۲هزار و ۶۵۰ دلار و ۲۲هزار و ۸۰۰ دلار بود، قیمت حتی به بالای سطح ۲۳.۶درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از ۲۳هزار و ۹۵۱ دلار بالا به پایین ۲۲هزار و ۵۱۹ دلار سقوط کرد و اکنون در بالای سطح ۲۳هزار دلار تثبیت می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت‌کوین همچنان زیر ۲۳هزار و ۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود و به نظر می‌رسد که در نزدیکی منطقه ۲۳هزار و۲۵۰ دلاری با مقاومت قوی روبرو است. علاوه بر این، یک کانال رو به رشد کلیدی با پشتیبانی نزدیک به ۲۳هزار دلار در نمودار ساعتی بیت‌کوین وجود دارد.

مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۳هزار و ۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۳هزار و ۲۵۰ دلاری است که نزدیک به سطح ۵۰ درصدی فیب اصلاحی حرکت نزولی از ۲۳هزار و۹۵۱ دلار به پایین ۲۲هزار و ۵۱۹ دلار است.

حرکت واضح به بالای مقاومت ۲۳هزار و ۲۵۰ دلار ممکن است قیمت را بیشتر افزایش دهد. در مورد ذکر شده، ممکن است قیمت تا سطح ۲۳هزار و ۶۵۰ دلار افزایش یابد. مقاومت بعدی می‌تواند نزدیک به سطح ۲۴هزار دلار باشد. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت بیت‌کوین را به سطح ۲۵هزار دلار برساند.

اما اگر قیمت بیت‌کوین نتواند مقاومت ۲۳هزار و ۲۵۰ دلاری را برطرف کند، می‌تواند حرکت نزولی دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به منطقه ۲۳هزار دلاری و خط روند کانال است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲هزار و ۸۵۰ دلاری است. یک شکست به زیر سطح ۲۲هزار و ۸۵۰ دلار ممکن است قیمت را به سطح ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار برساند و ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به ۲۲هزار و ۲۰۰ دلار برساند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۳۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۵ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶.۶۱ میلیارد دلار است که ۱۸.۲۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۹۶ میلیارد دلار است که ۸.۴۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۲.۲۴ میلیارد دلار است که ۹۰.۶۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۸ به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۲۳هزار و ۱۴۴.۹۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۹ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۱۵۸۵.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۴۲ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۳۱۲.۷۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۸ درصد افزایش
۵- یو اس دی کوین
قیمت:  ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۶-  ریپل
قیمت: ۰.۴۰۳۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۹۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۴۱ درصد کاهش
۷-  کاردانو
قیمت: ۰.۳۸۷۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۴.۱۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد افزایش
۸ - دوج کوین
قیمت: ۰.۰۹۳۱۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۷۵ درصد افزایش
۹-  سولانا
قیمت: ۲۳.۸۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۷ درصد افزایش
۱۰ -پولکا دوت
قیمت: ۶.۲۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۴ درصد افزایش
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان