فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به افتتاح یکی از بزرگترین استخرهای گیلان پس از ۱۵ سال پیگیری در کانون بسیج رشت گفت: در روز ۱۹ بهمن ماه در ساعت ۱۷ با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان این استخر افتتاح خواهد ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمد نیک فطرت، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به مناسب فرارسیدن ایام الله دهه فجر با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با مدیر مسؤول و هیئت تحریریه این خبرگزاری دیدار و گفت وگو کرد. 

نیک فطرت با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یاد و خاطرات امام و شهدا را که برای برپایی این انقلاب سال ها تلاش کردند و با جانفشانی خود عزت و استقلال را به کشور هدیه دادند گرامی می داریم. 

وی با بیان اینکه دشمن در ماه های اخیر از تمام ظرفیت های داخلی و خارجی خود برای ایجاد آشوب استفاده کرد، گفت: دشمن در تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و با رویکرد فضای مجازی و شعارهای اقتصادی تلاش کرد تا با ایجاد آشوب کاری کند که انقلاب دهه فجر را درک نکند. 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فعالیت های مهم پاسگاه های بسیج در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن دهه مبارک فجر بیان کرد: بالغ بر ۶۵۰ برنامه مکتوب را جمع بندی کردیم اما هر کدام از ۳۰۰ پایگاه بسیج در سطح شهر رشت حداقل یک تا سه برنامه و برخی نیز برنامه های بیشتری دارند از این رو بالغ بر هزار برنامه در ایام الله دهه فجر در رشت خواهیم داشت. 

نیک فطرت با بیان اینکه رویکرد تمامی برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج در ایام الله دهه فجر مسجدمحور و محله محور است، افزود: به جز چند برنامه محدود که به صورت استانی برگزار می شود کلیه برنامه ها در محلات و به صورت محله محور و مسجد محور برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به تنوع برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دهه مبارک فجر توسط سپاه و بسیج گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که مردم در محله های مختلف دارند، در این ایام میز خدمت شهرستانی را در یکی از محلات کم برخوردار رشت با عنوان قرارگاه جواد الائمه (ع) با حضور فرماندار و رؤسای شهرستانی برگزار خواهیم کرد. 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برقراری کاروان سلامت در پنج محله کم برخوردار در پنج روز متوالی از دهه فجر بیان کرد: متخصصین و پزشکان در سطح محلات برای استفاده مردم در این ایام حضور خواهند داشت و خدمت رسانی خواهند کرد. 

نیک فطرت از برگزاری جشن شب انقلاب در ۲۱ بهمن در تمامی پایگاه ها خبر داد و افزود: نورافشانی و بانک الله اکبر و برپایی ایستگاه های صلواتی توسط پایگاه های بسیج با حضور پرشور جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد تا آسمان رشت را در این شب عزیز نورانی کنیم. 

وی از افتتاح ۹ پایگاه مقاومت در سطح شهر رشت در بهمن ماه خبر داد و گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ تعداد پایگاه های بسیج را ۲ برابر کرده و به عدد ۶۰۰ برسیم و حوزه های مقاومت نیز به ۲۰ عدد برسد. 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به افتتاح یکی از بزرگترین استخرهای گیلان پس از ۱۵ سال پیگیری در کانون بسیج رشت بیان کرد: در روز ۱۹ بهمن ماه در ساعت ۱۷ با حضور سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان این استخر افتتاح خواهد شد. 

به گفته نیک فطرت، با توجه به اتفاقات اخیر و هجمه ای که استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی توسط عیادی خود رقم زد باید راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار متفاوت تر از سنوات گذشته باشد و این امر نیازمند یک هم افزایی و هماهنگی و اطلاع رسانی در قالب نشست های جهاد تبیین است. 

وی از برگزاری سلسله نشست های جهاد تبیین از هفته دفاع مقدس تاکنون خبر داد و افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا با همکاری ائمه جماعت، هیئت امنا، معتمدین، خیرین و پایگاه های مقاومت بیشترین جمعیت را در طول ایام پس از انقلاب در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن رشت رقم بزنیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان