بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ۱۴:۰۴ چاپ کد خبر: 181309

بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو

یکی از مهم ترین ابزار جانبی برای هر اتومبیلی یقینا کفپوش می باشد. برای اینکه فضای داخلی ماشین شما تمیز و پاکیزه باقی بماند، باید از کفپوش خودرو استفاده نمائید. کفپوش انواع گوناگونی دارد. ولی شما چطور می توانید بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو را خریداری کنید؟

باید بگوییم که چرا کفپوش های سه بعدی گزینه و انتخاب مناسبی بوده، چون طراحی خاصی دارند و مانع نفوذ آلودگی و کثیفی به کف ماشین خواهند شد. از این رو در ادامه مطلب به بهترین مارک های کفپوش خودرو سه بعدی که میتوان به محصولاتی از قبیل کفپوش تیبا 1 ، کفپوش پراید ، کفپوش پژو 405 و دیگر کفپوش های محبوب اشاره کرد می پردازیم.

مزایای استفاده از کفپوش ها چیست؟

کفپوش پراید و سایر خودروها به عنوان یکی از لوازم جانبی خودرو، نقش بسزایی را در تمیز نگه داشتن و زیبا کردن خودرو بر عهده خواهد دارد. کفپوش خودرو باید دارای ویژگی ­ها و قابلیت های زیر باشد تا بتوان آن را بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو تلقی نمود:

  •  راحت کردن کار نظافت ماشین، چون بخش زیادی از آشغال ‌ها و گل و خاک را جمع می کند و شستشوی آن‌ها به آسانی با خارج کردن کفپئش از ماشین انجام خواهد گرفت.
  •  شیک و زیبا هستند.
  • کم کردن یا جلوگیری از وارد آمدن صدمه به کف خودرو به خاطر ممانعت از برخورد آب و بقیه مواد خوراکی و غیر خوراکی با کف خودرو که موجب پوسیدگی و خوردگی کف اتومبیل خواهد شد.
  • لیز نخوردن کفپوش در کف ماشین و گیر کردن به پدال­ ها

بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو

از معروف ترین این برند ها می توان به کمپانی بابل، سانا، آذر فرش، دیجی یدک، سینوس فرش، ام پی، پرشین، بی ام دبلیو، المپیا، لاستیک گیلان و … اشاره نمود، هر یک از این برندها سعی دارند عنوان بهترین مارک کفپوش خودرو را دریافت کنند. از این رو برخی از بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو عبارتند از:

1- مارک بابل

مارک کفپوش بابل در سال 1364 با عنوان فرش بابل تأسیس شده و در همان سال به تولید و ساخت فرش پرزدار پرداخته است. با توجه به تقاضای بازار برای کالای داخلی خودرو، در سال 1381 با تاسیس شرکت صنعت کفپوش خودرو بابل، این شرکت اقدام به تولید و ساخت محصولات ویژه یا سه بعدی برای خودروسازان و بازارهای داخلی و خارجی نمود.

طراحی کفپوش­ های سه بعدی بابل، به نوعی بوده که ابعاد استاندارد این کفپوش­ ها متناسب با ابعاد کف ماشین می ­باشد. لایه زیرین این کفپوش ها از موکت ساخته شده که سبب جلوگیری از جا به جایی و لغزش در کف خودرو خواهد شد.

همچنین این نوع کفپوش ­ها با تغییرات دمایی، کیفیت و جنس خود را حفظ خواهد کرد و در شرایط گوناگون جوی از بخارات سمی و بوی نامطبوع در داخل کابین خودرو جلوگیری خواهد کرد.

2- مارک سانا

شرکت ثنا تجهیز غرب در سال 1390 برای ایجاد اشتغال و کار، تامین قسمتی از محصولات مورد نیاز هموطنان و کم شدن سهم واردات کالا تاسیس شده است. این برندو شرکت یکی از بهترین تولیدکنندگان کفپوش سه بعدی خودرو می باشد.

ویژگی ها و قابلیت های کفپوش مارک سانا عبارتند از:

الف) استفاده از برترین تکنولوژی‌ها

همه تکنولوژی های لازم به وسیله مهندسان ایرانی در کم ترین و سریع ترین زمان ممکن طراحی و تولید می شود. ولی گروه ثنا علیرغم دستیابی به فناوری ها و تکنولوژی های لازم دست از کار نکشیده و همواره تلاش در توسعه و بهبود فناوری های مورد استفاده برای ارتقای کیفیت کالا دارد.

ب) بالاترین استانداردهای مهندسی و به روز

تولید و ساخت محصولات مناسب برای استفاده هموطنان عزیز نیازمند حفظ کیفیت و مرغوبیت و رعایت بالاترین دقت ممکن خواهد بود. این برند دارای گواهینامه های ISO 2001، ISO 180001 و ISO 14001 بوده  که باعث می شود در دنیا شناخته شده باشد.

3- مارک پانیذ

شرکت تولیدی و تجاری پانیذ با استفاده از مهندسین و کارشناسان ماهر و باتجربه در سال های اخیر فعالیت خود را در قالب طراحی، تولید، جمع آوری و ارائه تجهیزات خودرو متناسب با نیازهای عمومی مردم شروع کرد. این روند با تاسیس برند و شرکت پانیذ و گرفتن مجوز تولید با رتبه صنفی یک آغاز شد.

این مجموعه به تولید و ساخت محصولات و کالاهای 100 درصد ایرانی معروف بوده و امیدوار می باشد با استفاده از آخرین فناوری ها و تکنولوژی های به روز دنیا و نیاز مصرف کنندگان و رانندگان محترم خود را با بازارهای جهانی تطبیق دهد.

به عبارتی این کفپوش در برابر سایش و پوسیدگی به خوبی مقاومت خواهد کرد و به همین خاطر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. طراحی این کفپوش ها به صورت سه ‌بعدی و تنها به صورت سه تکه‌ بوده که دو تکه برای قسمت جلوی ماشین و یک قسمت یک‌ تکه‌ بزرگ برای بخش عقب خودرو طراحی و تولید شده است. همچنین کفپوش ها سه بعدی این برند به ‌خوبی کف اتومبیل را پوشش داده و مانع از خوردگی و فرسودگی آن می ‌شود و به‌ صورت کاملا دقیق و فیکس در جای خود قرار خواهد گرفت و دچار لغزش های ناگهانی و اتفاقی نخواهد شد.  

4- مارک آذر فرش

برند و مارک آذر فرش در سال 1364 اولین پشتی کنفی خود را با ایده ساخت تمام دکوراسیون داخلی اتومبیل تولید و عرضه کرد. این برند فعالیت خود را با تولید انواع گوناگون فرمان خودرو ها وسعت داد و در ادامه انواع کفپوش های سه بعدی و نسل جدیدی از پشتی های نانو را به بازار خودرو ایران معرفی و عرضه نمود.

محصولات این شرکت دارای مقاومت و دوام زیادی بوده و در برابر عوامل مختلف محیطی مقاوم است و دچار پوسیدگی و فرسودگی نخواهد شد.

5- مارک سینوس فرش

همه کفپوش های SICG کاملا وارداتی و با استفاده از پبشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا تولید خواهد شد. اولین نکته مهمی که همه ی کفپوش های SICG را از بقیه رقبا متمایز خواهد کرد، استفاده از جدیدترین و مدرن ترین اسکنرهای سه بعدی برای درست کردن شکل کفپوش ها می باشد. به همین دلیل یکی از بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو بوده که در بین رانندگان محترم دارای محبوبیت زیادی است.

و از همه مهم تر آنالیز آن برای پوشش کامل و تمام کف خودرو بدون کوچک ترین مزاحمتی زمان استفاده از پدال می باشد. دومین نکته اصلی و مهم استفاده از مواد با کیفیت عالی و مرغوب است.

مزایای کفپوش های سینوس فرش عبارتند از:

  1. ساخت و تولید لایه ­ی چرمی با استفاده از فناوری نانو
  2. طول عمر و مقاومت بالا
  3. خاصیت و قابلیت ضد خش و پوسیدگی در کفپوش­ های سه بعدی خودرو
  4. جلوگیری کفپوش از نفوذ خاک و گل به کفی خودروها
  5. ویژ"ی شستشوی آسان و راحت
  6. قابل استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون
  7. تغییر نکردن رنگ کفپوش در زمان شستشوهای پی در پی

6- مارک کفپوش گیلان

گروه صنعتی لاستیک گیلان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید قطعات خودرو کشور از سال 1326 فعالیت می نماید ودر تولید انواع دسته موتور ،مانتینگ ، کفپوش های لاستیکی و پلاستیکی،قطعات تزیینی پلاستیکی ، موکت های کف و کیت صندوق خودرویی فعالیت می نماید ، یکی از محصولات این شرکت کفپوش سه بعدی سایپا پراید میباشد که از بهترین مواد اولیه و با جدیدترین تکنولوژی طراحی و تولید گردیده که باعٍث زیبایی هر چه بیشتر خودروشما می گردد. از نکات مهم این محصول میتوان به وزن مناسب ، مقاومت در برابر سایش ، عایق صدا وضد آب بودن آن اشاره نمود. از کفپوش های پرطرفدار از این برند در سایت ایلیا بست میتوان به کفپوش پژو 405  و کفپوش سه بعدی شاهین اشاره کرد

سخن آخر

کفپوش ابزاری جانبی پر استفاده و مهم در خودروهای ما ایرانی ها محسوب خواهد شد. این کالا در روزهای برفی و بارانی باعث عدم نفود آب و گل و خاک به داخل خودرو می شود و کف آن را نیز برای سرنشینان نرم و راحت خواهد کرد. کفپوش ها دارای انواع مختلفی هست که بهترین و معروف ترین آن ها کفپوش سه بعدی است که در این مطلب به معرفی برخی از بهترین مارک کفپوش سه بعدی خودرو پرداختیم. از این رو برای خرید انواع کفپوش به ویژه کفپوش سه بعدی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایلیا بست به آدرس https://ilyabest.com مراجعه نمائید که محصولات را با ضمانت و با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان