رشت- رئیس انجمن سینمای جوانان گیلان گفت: فیلم کوتاه «وقفه» به کارگردانی «مانا پاک سرشت» به بخش فیلم کوتاه جشنواره فجر راه یافت.

مرتضی یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه یافتن فیلم کوتاه «وقفه» از گیلان به چهل و چهارمین جشنواره فجر گفت: این فیلم کوتاه به کارگردانی «مانا پاک سرشت» و تهیه کنندگی «البرز پور صیاد» برای نخستین بار به این جشنواره راه یافته است.

وی با بیان اینکه، این فیلم کوتاه که از محصولات تولیدی انجمن سینمای جوانان گیلان دفتر رشت است، افزود: این فیلم کوتاه تنها نماینده مستقیم استان گیلان در این جشنواره است.

رئیس انجمن سینمای جوانان گیلان تصریح کرد: پیش از این نیز فیلم کوتاه «وقفه» جایزه ویژه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را نیز دریافت کرده است.

وی با اشاره به عوامل ساخت این فیلم کوتاه ادامه داد: مانا پاک سرشت، ارشیا زینعلی بازیگران و تصویر بردار این فیلم کوتاه نیز آرمین یوسف زاده می باشد.

یوسف پور اضافه کرد: «مانا پاک سرشت» کارگردان و یکی از بازیگران این فیلم کوتاه بازی در چندین سریال، فیلم بلند و کوتاه و همچنین ساخت چندین فیلم کوتاه از جمله؛ «نگران نباش»، «لاجوردی»، «چشم ها» را در کارنامه خود دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان