لباس کودک مناسب تابستان

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۵:۰۵ چاپ کد خبر: 181341

برای خرید لباس کودک، خرید پیشبند نایلونی و خرید سارافون مجلسی بچه گانه باید به یاد داشته باشید که چرا این موارد را خریداری کنید و کاربرد دقیق آنها برای کودک خود چیست. ازین جهت این مقاله را از دست ندهید!

لباس کودک

هنگام انتخاب لباس های تابستانی برای بچه ها، باید نکات خاصی را در نظر داشته باشید که پارچه مهم ترین آن است. مقاله را بخوانید تا دستورالعمل های خاصی برای انتخاب لباس تابستانی بچه گانه را بدانید. تابستان فصل تعطیلات، لذت و جشن است. طبیعتاً پوشاندن پانسمان بچه‌هایتان در تابستان یک تجربه مفرح است. پارچه‌ها، لایه‌ها و ترکیب‌های عالی را در لباس تابستانی بچه‌ها انتخاب کنید، بچه‌تان بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد. برای خرید لباس کودک کلیک کنید.

با همه تابش خورشید، گرما، و بازیگوشی اطراف، بچه ها می خواهند از لحظه لحظه تابستان لذت ببرند. مسئولیت شما این است که آنها را با لباس مناسب برای تابستان، راحت و محافظت کنید. اگر به عنوان خانواده بیرون می روید، می توانید رنگ لباس تابستانی خود را ست کنید. والدین و بچه هایی که همگام لباس پوشیده اند تأثیر زیبایی می گذارند. در اینجا چند دستورالعمل برای انتخاب لباس تابستانی بچه گانه آورده شده است.

نکاتی برای انتخاب لباس تابستانی برای بچه ها

به سراغ پارچه تنفس پذیر بروید.

هنگام انتخاب لباس های تابستانی برای بچه ها، باید نکات خاصی را در نظر داشته باشید که پارچه مهم ترین آن است. در طول تابستان، 100% پنبه بهترین لباس تابستانی کودک است. سبک و نرم است و اجازه جریان هوا را می دهد. هیچ چیز مانند پنبه گرما را نمی پذیرد.

لباس خود را با لباس کودکتان هماهنگ کنید.

هر چیزی که از پارچه راحت و بدون عرق برای لباس تابستانی بچه هایتان استفاده می کنید، لباس خود را نیز با آن ست کنید. اگر از پارچه تابستانی استفاده نکنید، کودک شما ناراحت می شود. با مدل لباس خود و کودکتان نیز هماهنگ شوید. به عنوان مثال، اگر شلوارک و تی شرت پوشیده اید، به نوزاد خود نیز به همین شکل لباس بپوشید.

رنگ های روشن و طراوت را انتخاب کنید

روزهای تابستان آفتابی با نسیمی تند است، بنابراین رنگ های روشن و روشن طراوت به نظر می رسند. مزیت اضافه شده این است که رنگ های روشن گرما را جذب نمی کنند و بدن را خنک نگه می دارند. طرح های گلدار، پاستل ساده، زرد روشن، خال خالی در لباس های تابستانی بچه ها عالی به نظر می رسند. در لباس تابستانی بچه ها از رنگ های مشکی یا خیلی تیره استفاده نکنید.

سرهمی یا بادی لباس ایده آل است

برخی از لباس‌های تابستانی واقعاً خنک عبارتند از کت و شلوار بدن، رامپر یا جامپ سوت. دختر بچه‌ها را می‌توان با لباس‌های شکوفه‌دار یا دامن کوچک پوشید. نوزادان در یک جفت جذاب به نظر می رسند. پارچه نرم و سبک برای آنها بسیار آرامش بخش است.

خرید پیشبند نایلونی

پیشبند نایلونی از لوازم ضروری هر نوزاد تا یک سن معین است. این پیشبند می تواند لباس های نوزاد را در برابر رفلاکس معده او محافظت کند. علاوه بر این، شستن آن نیز راحت تر است زیرا جنس ان نایلونی است. استفاده از این پیشبند در هنگام غذا خوردن نیز می تواند کاربرد داشته باشد.

خرید سارافون مجلسی بچه گانه

سارافون یکی از قدیمی ترین لباس های بشریت است. چه برای پوشاندن و محافظت از بدن و چه برای نشان دادن وضعیت، لباس هایی که جلوی تنه و کمر را می پوشانند در هنر نوسنگی و نقاشی های رنسانس دیده می شوند. سارافون ما هم پوشش و هم لباس است و جیب‌های مفیدی به آن اضافه شده است. این سارافون با دوخت آسان، دارای دو جیب وصله دار با نوارهای جیبی و بند‌های پهن است که دکمه آن در جلو است. یک لباس روزمره عالی که در هر فصلی قابل پوشیدن است، کاربردی و ساده است. برای زمستان از روی پیراهن و ساق شلواری، یا به تنهایی یا با یک تاپ برای تابستان استفاده کنید. این باعث می شود یک لباس استراحت عالی، لباس محل کار/باغ یا لباس راحت پوشیده شود. فرم ساده همچنین یک بوم عالی برای تزیینات - تکه دوزی، گلدوزی، اپلیکشن یا رنگرزی است.

در هنگام خرید لباس کودک از چه چیزی اجتناب کنیم؟

  • بچه هایتان را مجبور نکنید لباس های خیلی تنگ بپوشند.

  • هرگز فرزندان خود را در یک روز گرم تابستان حتی برای مدت کوتاهی در ماشین رها نکنید.

  • از استفاده از رنگ های روشن که حشرات را جذب می کنند خودداری کنید.

  • از عطرهای قوی روی لباس بچه ها استفاده نکنید.

  • هرگز کودکان خود را بدون کرم ضد آفتاب زیر نور آفتاب قرار ندهید، حتی اگر لباس بپوشند.

  • اطمینان حاصل کنید که لباس های آنها از پارچه های قابل تنفس مانند پنبه ساخته شده است.

  • بچه ها را با جواهرات یا گیره مو بیش از حد اکسسوری نکنید.

تابستان زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از فضای باز با فرزندانتان است. اما مهم است که آنها را متناسب با آب و هوا بپوشانید. این نکات را هنگام انتخاب لباس تابستانی برای کودکان نوپا در نظر داشته باشید، و مطمئن باشید که در تمام فصل راحت خواهند ماند! لباس های تابستانی بچه های شما باید مملو از لباس های سبک و مطبوع باشد که آنها را در تمام فصل خنک و راحت نگه دارد. از لباس های تنگ، عطرهای قوی و رنگ های روشن که ممکن است حشرات را به خود جذب کنند، خودداری کنید. و حتماً قبل از رفتن به زیر نور خورشید، روی کودکان خود ضد آفتاب بزنید.

با در نظر گرفتن این نکات، مطمئن خواهید بود که لباس مناسبی برای بچه هایتان برای تمام ماجراهای تابستانی آنها انتخاب خواهید کرد! همین طور می توانید به وب سایت dgbabyclothes.com مراجعه کنید تا این موارد را مشاهده و سپس خریداری کنید!

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان