به گزارش لنگرخبر، اسدالله عباسی غروب امروز دوشنبه در با شرکت در جمع صمیمانه و معنوی جمعی از معتکفین نوجوان و جوان مسجد شهدا لنگرود با تقدیر از همه کسانی که در پرورش این جوانان و نوجوانان اهتمام ویژه از خود نشان دادند، اظهار کرد: مسیری که امروز برگزیده‌اید مسیر شهداست و شما باید قدردان این مسیر باشید که طی آن توانسته‌اید شانه‌های نفس شیطانی خود را به خاک بمالید.

وی با بیان اینکه آینده این نظام و انقلاب به شما تعلق دارد، گفت: در این مراسمات مفنوی بخش اصلی فطرت خداجویی شما جوانه زده و رشد کرده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید اصلی را که پایه گذار آن بودید را حفظ کنید چراکه عظمت کارتان قابل توصیف نیست، افزود: شما در این سن به خودباوری دینی و اعتقادی دست یافتید و استعدادی که در فطرت خداجویتان نهاده شد در پیشگاه خداوند باری تعالی به نمایش گذاشتید.

عباسی با اشاره به اندیشه‌های پاک و ناب این جوانان خداجو شرکت کنندگان در این مراسم معنوی بیان کرد: دلهای شما صاف و زلال است و با لبیک به ندای حق در این امتحان الهی معنوی پیروز شدید و کارنامه درخشانی دریافت کردید.

وی با بیان اینکه برخود می‌بالم که در سالهای تدریس در مقاطع مختلف توانستم شاهد خداباوری جوانان و نوجوانان باشم، تصریح کرد: شرایط و توفیق حضور درمراسم عبادی اعتکاف در گذشته برای ما وجود نداشت بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این خودباوری و هویت و عزت و آبرو را به ما داد و زمینه را برای برگزاری مراسم اعتکاف فراهم کرد.

عباسی همچنین در جمع صمیمانه معتکفین نوجوان و جوان مسجد شهدای لنگرود با آنان گفت و گو کرد و پای صحبت‌های آنان نشست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان