به گزارش لنگرخبر، منوچهر مهدی‌پور در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کومله که همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دستگاه‌های اجرایی است تا با ارائه گزارش عملکرد به شهروندان موجبات امید، شعف و نشاط را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «کارهای خوب بایستی به سمع و نظر مردم برسد»، گفت: از جمله ارگان‌هایی که بیشترین حجم فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر را انجام می‌دهند، شهرداری‌ها هستند که با مردم ارتباط مستقیم دارند.

شهردار کومله ضمن تشکر از ریاست شورا و اعضای شورای اسلامی شهر کومله بیان کرد: برنامه افتتاحی پروژه‌های دهه فجر مدون‌تر برنامه ریزی شده بود که به دلیل درگذشت فریبرز لاهوتی، عضو شورای اسلامی شهر کومله قرار بود برنامه دهه فجر امسال کنسل شود ولی برنامه‌های افتتاحی شهرداری کومله با حضور پدر فریبرز لاهوتی و با یاد و نام مرحوم برگزار شد.

مهدی‌پور با بیان اینکه دشمنان و معاندین نظام تلاش می‌کنند که هرساله پروژه‌های افتتاحی دهه فجر کم رنگ رونق‌تر برگزار شود، افزود: از هفته دولت تا دهه فجر ۲۰ پروژه عنوان دار با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط شهرداری کومله به بهره برداری رسید که پروژه نصب چراغ‌های روشنایی، زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری، زیرسازی و بتن ریزی، پالت‌گذاری پیاده رو و…از جمله این پروژه‌ها بود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت به همه شهروندان شهر کومله قول داه شد که با حمایت اعضای شورای شهر و سرمایه گذاران (پیمانکاران پشتوانه بزرگی برای شهرداری محسوب می‌شوند) تا پایان ۱۴۰۲ هیچ خیابان و کوچه‌ای بدون آسفالت و بتن گذاشته نشود، تصریح کرد: این قول در شهر کومله اجرایی خواهد شد که این امر مدیون مشارکت‌های مردمی هستیم که اعضای شورای اسلامی شهر با تشویق مردم به سرمایه‌گذاری موجب شدند که مشارکت‌های شهرداری از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار شوند و این جای بسی خوشحالی است که همه با هم دست در دست برای عمران و آبادی شهر تلاش می‌کنند.
به گفته شهردار کومله، تا پایان دوره ششم شورای شهر، اهدافی که ترسیم شده بود، محقق خواهد شود و این شهر به حق خود می‌رسد و تمام مجموعه شهری نیز با اتحاد و همبستگی در جهت حل مشکلات شهر پای کار خواهند بود.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان