به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان، مجموعه انتظامی استان تکریم شهدا و خانواده شهدا را وظیفه خود دانسته و در سال گذشته یک هزار و ۱۴۰ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی عصر امروز در مراسم یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی در مصلی رشت با بیان اینکه گیلان یکی از استان های ولایتمدار و شهید پرور گیلان است، اظهار کرد: مردمان استان گیلان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت و ایجاد امنیت در جامعه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و از هیچ تلاشی برای دفاع از کشور دریغ نکردند.

وی با اشاره به نقش مردمان استان گیلان در پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی گفت: تاریخ ایران اسلامی هیچگاه فداکاری های روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس، ۲۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده را فراموش نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در استان توسط نیروی انتظامی افزود: مجموعه انتظامی استان تکریم شهدا و خانواده شهدا را وظیفه خود دانسته و در سال گذشته یک هزار و ۱۴۰ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران صورت گرفته است.

ملکی هدف از برگزاری یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی استان گیلان را تکریم فرهنگ شهادت در جامعه می داند، و بیان کرد: استکبار همواره سعی دارد تا مردم را نسبت به انقلاب و آرمان های انقلاب بدبین کند لذا باید با برپایی مراسمات یادواره شهدا از این اتفاق جلوگیری کرد.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان