مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری دهه فجر کشور در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری دهه فجر کشور در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این میزبانی، فرصتی دوباره برای حضور برادران و خواهران قرآنی، ارتباط و انس قلبی و معنوی با قرآن است.

وی با بیان اینکه بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری دهه فجر کشور با حضور داوران ملی و بین المللی برگزار می شود، افزود: افتتاح این دوره روز دوشنبه ۲۲ اسفند در حسینیه شاهد و ایثار رشت خواهد بود و به مدت دو روز طول خواهد کشید.

به گفته مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان، مراسم اختتامیه این سری از مسابقات نیز در سالن همایش بانک کشاورزی استان در میدان فرهنگ با حضور وزیر جهاد کشاورزی و نماینده محترم ولی فقیه در وزارت برگزار می شود.

به گفته حجت الاسلام عاشوری، از استان گیلان پنج نماینده در بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری دهه فجر کشور در بخش قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، اذان و حفظ پنج جز برای برادران و ترتیل خواهران حضور دارند.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان