در هفته بیست ودوم لیگ برتر تیم مازیار زارع مقابل تیم سیدمهدی رحمتی قرار می گیرد و باید دید تیم های ۲ سرمربی جوان به چه نتیجه ای می رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در هفته بیست ودوم لیگ برتر تیم های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک امروز و از ساعت ۱۵ در بندرانزلی به مصاف هم می روند. 

تیم ملوان بندرانزلی در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، مازیار زارع و شاگردانش در هفته بیست و یکم مسابقات با فولاد خوزستان دیدار کردند و با نتیجه یک بر صفر در اهواز مقابل علیرضا منصوریان شکست خوردند، حالا آن ها به خانه خود برگشته اند و در بازی پیش رو می کوشند تا سه امتیاز مهم را در انزلی حفظ کنند. 

تساوی روز گذشته پیکان مقابل ذوب آهن بهترین فرصت را برای انزلی چی ها فراهم کرده تا با کسب سه امتیاز بازی امروز فاصله شان را با آن ها را بیشتر کرده و حاشیه امنیتی برای خود ایجاد کنند و این شانس را خواهند داشت که حتی در صورت توقف یا شکست نساجی به رده نهم صعود کنند البته همه اینها منوط به آن است که از سد تیم سختکوش رحمتی بگذرند.

در سوی مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار دارد، آلومینیوم با هدایت سیدمهدی رحمتی هم اکنون ۳۰ امتیاز دارد و در رتبه هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد، آلومینیوم در هفته گذشته مسابقات در اراک مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت و با ارائه یک بازی خوب، موفق به متوقف کردن تیم ژوزه مورایس با نتیجه ۱-۱ شد. 

آلومینیوم که رقابت سختی با مس رفسنجان برای جایگاه ششم دارد حتی در صورت پیروزی جایگاهش در رده هفتم تغییر نمی کند، با این وجود نمی خواهد فاصله یک امتیازی اش با مس بیشتر شود، شاگردان مهدی رحمتی که با ۱۰ گل خورده دومین تیم برتر لیگ در خط دفاعی هستند. 

حالا در بازی پیش رو، تمرکز رحمتی و شاگردانش معطوف به سه امتیاز خواهد بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان