100 تن از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت حضور در یادمان های دوران دفاع مقدس، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امروز ۱۰۰ تن از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بدرقه محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه و جمعی از مسؤولان دانشگاه از گلزار شهدای شهر رشت در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

 

آشوبی در حاشیه اعزام دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گلزار شهدای رشت، ضمن قرائت فاتحه ای بر جوار پاک و مقدس شهدا، بر لزوم عبرت گیری از سیره و سبک شهیدان و ایثارگران و انتقال مفاهیم ناب آن دوران مقدس و روحانی به نسل کنونی تأکید کرد.

 

وی تسهیل و مساعدت در اعزام دانشجویان و کارکنان به یادمان و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را تکلیفی از سوی مسؤولان و متولیان نظام سلامت دانست و ثمره ارزشمند این انقلاب فرهنگی ایجادشده را در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر برشمرد.

گفتنی است، زائران اعزامی از نظام سلامت استان گیلان به مدت پنج روز در یادمان های دوران دفاع مقدس ازجمله مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، شلمچه، اروندکنار، طلائیه، خرمشهر و آبادان حضور خواهند یافت.

حضور در یادمان های دفاع مقدس، استماع روایت رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان و همچنین حضور در همایش های فرهنگی و بصیرتی ازجمله برنامه های حضور دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راهیان نور است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان