به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، پرویز محمدنژاد ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهید املاکی کومله با بیان اینکه ایجاد رفاه و آرامش امروز برای قانون‌گذار یک تکلیف است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: یکی از بزرگترین خدمات ارائه شده به مردم در جامعه خدمات درمانی و توسعه نظام سلامت است. 

وی با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد اختلال در نظام سلامت کشور گفت: امروزه دشمن در بسیاری از کشورها در حوزه زیست محیط و بهداشت در حال اختلال است لذا باید امروز در مقابل این اختلال‌ها ایستادگی کرد. 

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی افتتاح بیمارستان کومله را یک اقدام ارزشمند در راستای توسعه سرانه درمانی در گیلان دانست و بیان کرد: بیمارستان کومله لنگرود یک مرکز درمانی بسیار ارزشمند در گیلان است که به درمان بیمه‌شدگان و مستضعفین کمک زیادی کرده و حتی قادر است بیماران استان‌های همجوار هم پوشش دهد. 

محمدنژاد با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی مردم ایران از خدمات بیمه درمانی تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که مردمانش از بیش از ۷۰ درصد خدمات درمانی استفاده کنند ولی در ایران، مردم ۱۰۰ درصد از خدمات درمانی مختلف استفاده می‌کنند که این امر نشان دهنده عدالت در جامعه است.

وی با اشاره به برنامه مجلس برای توسعه خدمات و زیرساخت‌های درمانی در کشور افزود: مجلس شورای اسلامی اسلامی در لایحه ۱۴۰۲ به حوزه درمان توجه جدی کرده که بدون شک منجر به بهت شدن وضعیت خدمات می‌شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان