لنگرود- نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم همگرایی و هماهنگی مدیران برای حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: نظارت ها بر بازار تشدید شود تا مردم آسیب نبینند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت گره گشایی از کار مردم و برطرف کردن گرفتاری های آنان اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم، کسی که با انفال، منابع و مواهب عمومی جامعه ارتباط دارد باید از خدا بترسد و اصلاح ذات البین داشته باشد یعنی بداند که این مواهب متعلق به همه مردم است.

آیت الله فلاحتی بر لزوم همگرایی و هم آوایی میان مدیران برای رفع مشکلات مردم و معضلات جامعه تاکید کرد و گفت: مردم با ادارات مختلف در ارتباط هستند از این رو هم آوایی و هماهنگی بین مسئولان نقش مهمی در حل مشکلات دارد و بخشی از مشکلات را برطرف می کند و این همگرایی باید حفظ شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شخصیت های بزرگ و برجسته ای در لنگرود زیسته اند، افزود: با توجه به تعداد شهدای منطقه و حضور مردم در عرصه های مختلف نقش آفرینی، باید در خدمت به این مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی با اشاره به شاخصه های مدیران خوب تصریح کرد: یک مدیر میدانی خوب باید بتواند به مدیران زیردست خود هم جرأت و قدرت ریسک پذیری دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به اهمیت رصد مشکلات توسط مدیران اشاره و بیان کرد: نظارت ها را به ویژه بر پیمانکاران تشدید شود و مدیران به مسائل مربوط به آب و پسماند توجه داشته و برای حل مشکلات در این بخش ها تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی خطاب به مدیران گفت: به مرکبات منطقه توجه کنید و دستگاه های نظارتی هم نظارت ها را بر بازار تشدید کنند تا مردم آسیب نبینند و افزایش تولید، اشتغالزایی و مسئله فرزند آوری و جمعیت هم مورد توجه باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان