لندفیل سراوان درخت کاری می شود

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۲۱:۰۳ چاپ کد خبر: 181934
نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم به وعده های داده شده صادق است، گفت: طبق وعده ای که به مردم این منطقه داده شد در روزهای آتی درختکاری در سراوان آغاز می شود و این منطقه را به ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در حاشیه بازدید از محل اجرای طرح ساماندهی لندفیل سراوان، اجرای دیواربندی محوطه انباشت زباله و تصفیه خانه شیرابه های سراوان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار برای محوطه سازی قسمت فوقانی دپوی زباله، پنج درصد از برنامه زمان بندی جلوتر است، اظهار کرد: امیدوارم پیشرفت کار ساماندهی لندفیل سراوان با همین جدیت حفظ شود تا علاوه بر ساماندهی محیطی، زمینه  کاهش شیرابه و همچنین تصفیه  کامل آن فراهم آید. 

وی با تاکید بر لزوم اتمام هرچه سریعتر دیواره سازی قسمت تحتانی دپوی زباله سراوان گفت: اتمام این دیواره سازی، سیمای کلی طرح را در راستای احیای طبیعی فضا تکمیل می نماید و موجب می شود آسیب های محیط زیستی ناشی از دفع غیربهداشتی زباله در سراوان ترمیم شود. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اجرای نهال و درخت کاری بر روی لندفیل سراوان بیان کرد: به متولیان شهرداری دستور می دهم که هرچه سریعتر فرایند کاشت نهال و احیای پوشش های گیاهی را در چهار و نیم هکتار از فضای آماده شده بر روی لندفیل سراوان آغاز کنند. 

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم به وعده های داده شده صادق است، افزود: طبق وعده ای که به مردم این منطقه داده شد در روزهای آتی درختکاری در سراوان آغاز می شود و این منطقه را به طبیعت برمی گردانیم. 

وی یکی از ویژگی های بارز دولت سیزدهم را وفا به عهد و اجرای درست و صحیح وظایف خود دانست و گفت: در راستای عمل به قول خود پس از طی فرآیند تعیین پیمانکار از آبان ماه امسال، با مشخص شدن پیمانکار کار در این منطقه آغاز شد. 

به گفته استاندار گیلان، مصالح و امکانات در اختیار پیمانکار  قرار گرفته و شیرابه ها در حال کنترل است، ۲ خط تولید کودآلی نیز به مجموعه اضافه و پردازش شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

عباسی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک ۱۰۰ درصد تفکیک زباله از مبدا را اجرایی می شود، افزود: در مورد تفکیک زباله از مبدا نیز اقدامات خوبی انجام شده که امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم ۱۰۰ درصد تفکیک زباله از مبدا را اجرایی کنیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان