به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین محسن فداکار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس فعالیت دستگاه‌ها و نهادها دارند، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر لنگرود در دوره اخیر فعالیت‌های مختلفی را در عرصه‌های مختلف و در حد توان انجام داده ولی به نظر می‌رسد آن طور که باید به مردم از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی نشده است.

رئیس شورای شهر لنگرود با اشاره به وضعیت مرکز شهر، سدمعبر و ساماندهی دست فروشان گفت: طی چند ماه گذشته با مسوولین شهری درخصوص وضعیت سدمعبر و ساماندهی دستفروشان جلساتی برگزار شد که طبق آخرین تصمیم مقرر شد تا در نیمه دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ساماندهی دستفروشان با همکاری همه دستگاه های ذی ربط انجام شود که برای دستفروشان نیز مکانی ثابت در پارک بازار در نظر گرفته شده و این افراد نیز شناسایی نیز شده‌اند.

فداکار با بیان اینکه ۲۲۵ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۲ است، افزود: مبلغ پیشنهادی برای سال آینده نسبت به سال جاری ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به نامگذاری یک روز به نام روز لنگرود تصریح کرد: یکی از کارهایی که می‌توان برای معرفی لنگرود استفاده کرد ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی است که خوشبختانه لنگرود در این زمینه‌ها همواره افتخارآفرین است که سرود سلام فرمانده یکی از کارهای فرهنگی و شاخصی است که انجام شد و در عرصه‌های ورزشی نیز شاهد مدال آوری و افتخارآفرینی برای شهر و کشور هستیم که محمدجعفر جعفری لنگرودی، ملاعبدالله دیوشلی، شیع شعبانی و غیره از جمله شخصیت‌های برجسته لنگرود هستند.

رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه لایروبی تالاب کیاکلایه در حال انجام است، گفت: برای پارک فجر برنامه ریزی‌هایی انجام شده تا از ظرفیت آن به خوبی استفاده شود که یکی از برنامه‌های در دست اقدام ایجاد یک آکادمی ورزشی در پارک فجر می‌باشد که کار آن آغاز شده است.

فداکار با بیان اینکه برخی از شهروندان برای کارهایی که خارج از وظیفه شهرداری است به شهرداری مراجعه می‌کنند، افزود: لوله‌گذاری فاضلاب از وظایف اداره آب و فاضلاب است ولی برخی شهروندان این کار را از شهرداری درخواست می‌کنند که ما نیز مشکلات را به آب و فاضلاب اطلاع‌رسانی می‌کنیم ولی شاهد همکاری مناسبی از سوی آب و فاضلاب لنگرود نیستیم و برخی از وظایف آب و فاضلاب توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تصویب کننده قیمت تاکسی‌ها برعهده شوراها است، تصریح کرد: در چند ماه گذشته شاهد گزارش‌ها و گلایه‌هایی از سوی مردم در خصوص دریافت بیشتر کرایه تاکسی توسط برخی از رانندگان بودیم که برخی از رانندگان متخلف از سوی تاکسی رانی به تعزیرات معرفی شدند و متولی برخورد با متخلفین سازمان تعزیرات است که در این صورت باید آنان پاسخگو باشند.

رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه برای ایجاد پارک بانوان چند مکان پیشنهاد شد، گفت: یکی از مکان‌های مدنظر زمین سازمان چای در کاسه گرمحله است که با سازمان چای نیز صحبت‌های اولیه انجام و قول مساعد دادند تا زمین در اختیار شهرداری قرار گیرد تا پارک بانوان ایجاد شودکه در صورت اعلام کتبی سازمان چای مبنی بر اختصاص زمین برای پارک بانوان، این پروژه توسط شهرداری انجام می‌شود.

فداکار با بیان اینکه رودخانه را بزرگترین منبع دارای استعداد و مهم شهر لنگرود دانست و بیان کرد: برای ساماندهی رودخانه با یکی از پیمانکاران کشوری جلساتی برگزار شد ولی مشکلاتی در بین راه به وجود آمد و نیاز بود تا دیگر ادارات نیز در این خصوص همکاری کنند ولی در حال حاضر این طرح لغو شده چراکه طرح برای پیمانکار توجیه اقتصادی نداشت واین کار در حال حاضر متوقف شد.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

امیر 5 فروردین 1402 ساعت 02:01

اگر برنامه ریزی کنونی شما نتیجه اش همین، وضع کنونی تیرهای چراغ برق بریده شده و نصب نشده بلوار ورودی شهر از سمت لاهیجان و نیز برخی لامپ های سوخته چراغ برق مرکز شهر در آستانه نوروز و وضع کنونی دستفروشان سطح شهر (اللخصوص پیرامون پل خشتی) وقص علی هذا باشد، پس امیدی بدان نخواهد بود....
اگرهم که بلد نیستید لطفاً تا زمان انتخابات آتی شورای شهر، لطفاً وعده ندهید و یا از تجارب شورای محترم شهر لاهیجان کمک فکری بگیرید.

نظر دهید - پسندیدم 1

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان