فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۶ نفر جان خود را از دست داده اند، گفت: از تمامی رانندگان تقاضا دارم برای حفظ جان خود و خانواده هایشان عجله نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه بازدید از ایستگاه بازرسی رودبار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی از تمامی امکانات برای ارائه خدمات به مسافران در جاده های گیلان استفاده کرده است، اظهار کرد: در ایام نوروز سه هزار و ۸۰۰ نیروی پلیس در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمت رسانی می کنند. 

وی از ورود بیش از ۲۰۰ هزار خودرو به استان گیلان خبر داد و گفت: طرح نوروزی پلیس از بیست و پنجم اسفند آغاز و تا چهاردهم فروردین ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به پیش بینی حضور یک هزار و ۲۲۳ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان بیان کرد: مقرر شد تا از عوامل کمکی سایر استان ها هم در تعطیلات عید استفاده شود تا خللی در روند خدمات رسانی به مردم ایجاد نشود. 

ملکی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۶ نفر جان خود را از دست داده اند، افزود: از تمامی رانندگان تقاضا دارم برای حفظ جان خود و خانواده هایشان عجله نکنند و از سرعت مطمئنه استفاده کرده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان