۲۷۱ نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای طی ۵ روز اخیر جان خود را از دست داده اند! تردد تمام تردد تمام وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تردد تمام تردد تمام وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک اعلام شده است.

براساس اعلام سازمان هواشناسی هم اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های مازندران، البرز و چهارمحال و بختیاری، تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، قزوین، مرکزی، ایلام، لرستان، بوشهر،کرمانشاه،کهگیلویه و ویراحمد،گیلان و کردستان گزارش شده است.

در قالب اجرای طرح نوروزی از ابتدای اجرای طرح از تاریخ 1401/12/24 تا 1401/12/29،  29204 فقره تصادف خسارتی، 4583 فقره تصادف جرحی، 6102 تعداد مجروح، 231 فقره تصادف فوتی و 271 نفر متوفی ثبت شده است.

اجرای طرح ترافیک متوقف می شود

براساس این گزارش، با توجه به پیش بینی بارندگی در سراسر کشور تا پایان هفته ، رانندگان و مسافران نوروزی باید احتیاط بیشتری در رانندگی داشته باشند. لغزندگی سطح جاده ها باعث افزایش اختمال تصادفات زنجیره ای و واژگونی می شود. رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی به میزان بیشتر از شرایط عادی و رعایت سرعت مطمئنه در پیشگیری از تصادفات در این شرایط بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان