گاف روحانی “معتدل” در گام اول!

۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۰۴:۵۹ چاپ کد خبر: 1885

به گزارش سرویس وبلاگستان لنگرنیوز، وبلاگ جلبک ستیز در بروز رسانی خود این گونه نوشت :

چه خوب هوایی است هوای اعتدال /  تنفیذ که هیچ، گذشت و غبطه خوردم به روحانی بخاطر بوسه ای که بر پیشانی اش نشست اما مراسم تحلیف برام جالب بود علی الخصوص سکانس آخرش یعنی تقدیم لیست کابینه پیشنهادی از سوی روحانی به مجلس / و چه کودکانه رییس جمهورِ معتدلِ ما ذوق زده می شد وقتی لاریجانی از او بدلیل سرعت عملش تشکر می کرد و من هم خوشحال بودم که چنین “روحانی” خوش ذوقی رئیس جمهورم شده و ایضا معتدل!

علی ایحال؛ بگذریم از تنفیذ و تحلیف و برسیم به کابینه معتدل! البته کابینه ای که چندان معتدل بنظر نمی آید و گویا با فشار برخی آقایان تعادلش دستخوش تغییر شده است. سکّان تعادلی که از رئیس جمهور معتدل انتظار می رفت گویا به دست افرادی سپرده شده است که در ایجاد تعادل در زندگی شخصی شان مانده اند و حال می خواهند هوای کابینه را معتدل نمایند! آقایانی که ۸ سال از پای عدالت احمدی نژاد در ورودی جیب هایشان حرص خوردند و کینه ورزیدند و دندان بر لب فشردند امروز با دست پر آمدند و می خواهند انتقام ۸ سال احمدی نژاد را از مردم بگیرند. کسانی که سفرهای لندن و کانادا و … فرزندانشان بدجور تعادل تابِ خانواده شان را بر هم زده است امروز به فکر تعادل کابینه “روحانی” افتاده اند / بگذریم که از اینکه روحانی هم هیچ گاه منظورش را از دولت اعتدال و امید مشخص نکرد و اینگونه شد که در روز تحلیف مردم هم خیلی زود فهمیدند که اعتدالی که “روحانی” از آن دم زده بود قمپوزی بیش نبود و امروز مردم را در “آمپاس” شدید کابینه قرار داد!

البته از همان روزهای اول نیز که روحانی با شعار اعتدال و امید آمد هم گفتیم که باید تعریف خوبی از اعتدال ارائه شود وگرنه تعادل همیشه ۹۰ درجه بودن نیست! بین حق و باطل حرکت کردن که اسمش تعادل نیست؛ دورویی و نفاق است/ باید موضعت روشن باشد یا با فتنه ای یا مبرّی از فتنه! وقتی خاتمی برای رای آوردن “روحانی” دست به دامن هر ریسمان سیاه و سفیدی می شود که نامش تعادل نیست، فتنه گری از جنس فتنه۸۸ است /

کاری نداریم که آقای معتدل هم خودش از ساکتین فتنه بود و در سال ۸۸ ساکت ماند برای چنین روزی! اما حالا او رئیس جمهور است و آقا هم بر پیشانی اش بوسه زده و پس رئیس جمهور معتدل ماست اما حقیقتا مجلس باید مردانه بایستد برابر ساکتین فتنه در کابینه پیشنهادی و در رودربایستی آقای اعتدال اسیر نشود!

“روحانی” معتدل در روز تحلیف لیست کابینه خود را به مجلس تقدیم کرد که جا دارد از ایشان به دلیل سرعت عمل و نظمش تشکر کرد اما خطری که از قبل هم احساس می شد با مشاهده لیست کابینه رنگ حقیقت به خود گرفت و نگرانی ها را برای بر هم خوردن تعادل کابینه آقای “معتدل” بیش از پیش کرد / به نظر نمی رسد که روحانی از سوابق برخی افراد حاضر در کابینه پیشنهادی باخبر نباشد و آنها را نشناسد اما پرواضح است که او از سوی برخی اصحاب فتنه و خانواده نامتعادل بعضی ها، برای گنجاندن برخی نامها در لابلای اعضای هیئت دولت تحت فشار بوده!

پسر نوح با بدان بنشست...

پسر نوح با بدان بنشست…

کسی نمی تواند باور کند فردی مانند خاتمی که از هیچ تلاشی برای پیروز شدن روحانی دریغ نکرد، امروز از او برای کابینه سهم خواهی نکند و ایضا آقای دیگری که مصلحت را اینگونه تشخیص داد که با وجود “ولایتی” به “روحانی” رای دهد!

هرچند آقای “روحانی معتدل” در گام اول کمی ضعیف ظاهر شد و نتوانست “شعار دولت” اش را تحقق بخشد اما “امید” است مجلس با “تدبیر” مثال زدنی اش در آزمون بزرگ رای اعتماد به کابینه پیشنهادی “نامعتدل” سربلند باشد و اجازه ندهد که “تعادل” کابینه روحانی برهم بخورد.

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان