پیامک های عید نوروز

۱۳۹۱/۱۲/۲۴ ۲۱:۱۴ چاپ کد خبر: 1920

 

به گزارش سرویس وبلاگستان لنگر نیوز، طلائـــــــیه در بروز رسانی خود نوشت:

بسمه تعالی


در آن هنگامهی عظیم قیامت همهی خلائق آرزو میکنند که ای کاش فاطمی می بودند... (بحارالانوار ج8 ص53)


دوست عزیز! عید نوروز و بالخصوص هنگام تحویل سال، بالاترین رتبه را از لحاظ رد و بدل کردن پیامکهای تبریک دارد. امسال با توجه به این که این ایام با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها قرین شده فرصت بسیار مناسبی است که هریک از ما سهمی در اشاعهی نام حضرت صدیقهی کبرا سلام الله علیها به وسیلهی این ابزار در کل این مرز و بوم شیعی داشته باشیم و به این وسیله لبخندی بر لبان امام عصر علیه السلام بنشانیم.
به این منظور متنی را  که در آن پیامکهای مرتبط با این موضوع(تقارن نوروز و فاطمیه) گنجاندهایم. خواهشمندیم تا جایی که میتوانید در اشاعهی این پیامکها کوشا بوده، نکات زیر را در نظر داشته باشید:
1- اگر امکان دارد از طریق اس ام اس سنترهای عمومی این پیامکها را به تناسب برای افراد شرکت، اداره و سازمانها ارسال فرمایید.
2- خوبست لیست تلفن موبایل خود را بررسی کنید و این پیامکها را برای اقوام خود بفرستید و آنان را نیز بر این امر مهم ترغیب فرمایید.
3- لطفا از ابتدای هفتهی آخر سال شروع به فرستادن پیامکها از طریق موبایل کنید، تا این که این مطالب زیبا زودتر و بیشتر پخش شود.
بهار را بایاد او آغاز می کنیم. چراکه تمام هستی قطره ای از دریای بیکران عطوفت فاطمه است.سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
نوروز امسال جور دیگری است. بهار، آسمان، سبزه ها همگی می گویند: فاطمه،،،سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
باران بهاری امسال رنگ و بوی فاطمی دارد.سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
شاخه ای از گل یاس میهمان سفره هفت سین امسال است تا که یادی از یادگار رسول خدا را زنده کند. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
نوروزتان پراز خیر و فراوانی باد، با دعاهای یاس کبود. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
در انتظار دعایتان بر این سفره هفت سین نشسته ایم، یا فاطمه زهرا. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
بهار امسال، اشک ها و لبخندها در هم آمیخته اند. اشکهای بهاری تقدیم به شما یا حضرت زهرا. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
نوروزمان را نظر لطفی، یا حضرت زهرا. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم. از طرف مادرانی که نوروز امسال میانمان نیستند فاتحه ای بخوانیم و نثار حضرت زهرا کنیم.
ماهی سفره نوروز را دیده ای؟ انگاری که شبنم نگاهش فاطمی شده است. شاید که از آن سو دعای مادر برای سالی نکو به استجابت نشسته است. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
نوروز امسال عطرآگین تر از هرسال  است. روی شکوفه ها نوشته اند، سلام بر مهدی فرزند فاطمه... سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
یا صاحب الزمان، گرچه نوروز است اما به تسلای خاطرتان از بابت غم مادر، دور هم جمع می شویم. باشد که عنایتی فرمایی. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
یا محول الاحوال! این بار تو را برای ظهور فرزند آن مادرپهلوشکسته می خوانیم: حول حالنا الی احسن الحال. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
هرچه داریم از دعای توست زهرا جان ، نوروزمان را نظر لطفی فرما. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
امسال نوبهار شروعش به ماتم است، زیراکه قلب عالم امکان پر از غم است... باید که پاس حرمت زهرا نگاه داشت،سالی که فاطمیه و نوروز توام است.... سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
یا زهرا! چه سفره ی هفت سینی میشود وقتی تو دعایمان کنی و بیاد تو و با آمین تو آغاز کنیم... سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.

شوق و ذوق آغازین روزهای بهارم تقدیم به شوق آفرین قلب پیامبر، فاطمه سلام ا... علیها. سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.

مهدی جان! تقویم روزگارم با روزگار قلب تو تنظیم است. بهار من هم این روزها بوی فاطمیه گرفته است، مثل بهار تو ... سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
امسال زمین  با اشک بهار در سوگ همسر مولا زنده می شود. خدایا! تو را سوگند به سوز این مادر، دل ما را به ظهور فرزندش زنده گردان! سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.
سلام یعنی دعای سلامت. هنگام تحویل سال بر سر  سفره ی دل می نشینیم، و هفت سلام تقدیم یگانه ی دوران، امام زمان علیه السلام می کنیم. خدایا ظهورش را نزدیک کن! سالی پر از برکت را برای شما و خانواده محترم تان آرزومندم.

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان