مراسم غبار روبی از سفارت آمریکا!

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۸:۵۷ چاپ کد خبر: 2056

حجت الاسلام حمید رسایی / رجا

چند روز قبل جناب آقای فانی، سرپرست محترم آموزش و پرورش با دعوت کمیسیون اصل ۹۰ به این کمیسیون آمدند و در خصوص مسائل آموزش و پرورش با اعضای کمیسیون صحبت کردند. بنده در کنار طرح موضوع لزوم حمایت از  نوشت افزارها متناسب با فرهنگ دینی و بومی و موضوع غفلت از بازی های مخرب کامپیوتری در مدارس و کتاب های درسی، یکی از سئوالاتی که از ایشان در این جلسه پرسیدم نحوه برخورد آموزش و پرورش با روز ۱۳ آبان و موضوع روز ملی مبارزه با استکبار بود.

 

بعد از مکالمه نابجای تلفنی آقای روحانی و اوباما و فضاسازی رسانه های جریان سازش در داخل کشور در خصوص پایان مخاصمه آمریکا با ما  از یک طرف و پیگیری پروژه حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط آقای هاشمی رفسنجانی که با تحریف سخنان و مواضع امام راحل (ره) کلید خورده بود، بسیاری از مردم که غرور ملی شان را لکه دار می دیدند، اعتراض خود به این تماس و تابوشکنی را  در قالب پیامک های طنزآمیز بین خود رد و بدل می کردند که یکی از آنها را برای آقای فانی خواندم : "مراسم غبار روبی از سفارت شیطان بزرگ روز ۱۳ آبان امسال با گرامیداشت یاد شهید آبراهام لینکن در محل این سفارت خانه برگزار می شود. سخنرانان : اکبر آقا و حاج حسین اوباما و مداحی جنیفر لوپز، هیئت رزمندگان اسلام ناب آمریکایی - غرب تکزاس / اطلاع رسانی به دوستان فیسبوکی." این پیامک و موارد مشابه دیگر آن هر چند ظاهری طنز دارد ولی در حقیقت اعتراض به همان حرکت های نابجا  و عاقبت استمرار این تصمیمات غلط است.

 

آقای فانی البته اعلام کرد که در خصوص برنامه ۱۳ آبان و نقش آموزش و پرورش در آن هیچ دستورالعمل ویژه ای از سوی ریاست جمهوری اعلام نشده و با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری حتما تغییری در برنامه ۱۳ آبان و شعارهای آن داده نخواهد شد بلکه این وزارتخانه و نهادهای دولتی دیگر، پرشورتر از سال های قبل به استقبال شعار مرگ بر آمریکا خواهند رفت.

 

الحمدلله با جملاتی که آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی گفت و اعلام کرد که ملاقات طولانی وی با جان کری و همچنین مکالمه تلفنی آقای روحانی و اوباما مصداق جمله رهبری انقلاب مبنی بر اقدامات نابجا در نیویورک بوده، بی شک ۱۳ آبان امسال دیدنی خواهد بود.

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان