ما در بین کاندیدا ها یک جانباز بیشتر نداریم که در طی این سال ها ، متعهد به مرام ابوالفضلی مانده

به گزارش لنگرنیوز، بدنبال اعلام حمایت علامه مصباح یزدی از دکتر جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری وهمچنین حمایت رسمی جبهه پایداری از وی به عنوان نماینده گفتمان انقلاب اسلامی درانتخابات پیش رو، دکتر باقری لنکرانی که پیش از این و در حمایت از دکتر جلیلی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داده بود، با انتشار نامه ای زیبا و تاثیرگذار با دیگر حمایت خود از دکتر جلیلی را اعلام کرد.

پیش از این دکتر لنکرانی در بیانه ای که به مناسبت انصراف خود از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری صادر کرد، نوشته بود: «با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جلیلی ، با کسب نظر مشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی ، برای دفاع از گفتمان امید ، عدالت و استقامت ، اینجانب با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ، حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام می دارم.»

 

دکتر لنکرانی در جدیدترین نامه خود مجددا از دکتر جلیلی اعلام حمایت کرده و این حمایت را پیمانی اباالفضلی با کاندیدایی دانسته است که همچنان بر مرام اباالفضل العباس علیه السلام باقی مانده است.

 

در ادامه متن کامل این نامه که نسخه ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است را می خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حماسه ای از جنس ابوالفضل علیه السلام 

 

هیچ چیز در این عالم بی حکمت نیست . تقارن وقایع در دل خود برای بیدار دلان هشدار و عبرت دارد . حتما حکمتی دارد  که قرار است حماسه سیاسی سال 92 ، مقارن میلاد ابوالفضل العباس پسر امیر المومنین علیهما السلام رخ دهد. این ها نشانه است ، نشانه اینکه این حماسه را باید ابوالفضلی ساخت. بچه های هیات وقتی کاری را می خواهند درست انجام دهند می گویند ، این کار را باید ابوالفضلی انجام داد. یعنی در آن هیچ غل و غشی را راه نداد . خالص و با صفا مثل حماسه ابوفاضل. در زیارت آن بنده صالح خدا که مثل او را در این جهان نمی توانیم سراغ بگیریم ، او را به اطاعت پذیریش ، به صداقتش ، به وفا و خیرخواهیش می ستاییم  و می گوییم :

 

اَشْهَدُ اَنَّکَ لَمْ تَهِنْ وَلَمْ تَنْکُلْ وَاَنَّکَ مَضَیْتَ عَلى بَصیرَه مِنْ اَمْرِکَ *

 

گواهی می دهم که تو در حماسه حسینی ، کوتاهی نکردی و رو برنتافتی  و بر اساس روشن بینی و بصیرت در کارت  اقدام فرمودی.

 

 بیست و چهارم خرداد در پیش است . این حماسه را باید ابوالفضلی بسازیم.

 

حماسه سازان خرداد 92 ، برای خود شانی جز ادای وظیفه قائل نیستند .  نگران خود و جایگاهشان نیستند . معامله گر نیستند .حمایت خود را مبتنی بر تضمین پست نمی کنند . دنبال حجت شرعی و حرکت و بصیرتمندانه هستند. از نا ملایمات دلگیر نمی شوند .  خود را در راه خدا، آسان معامله می کنند . گرانفروشی نمی کنند . سرزنش ملامت گران ، آنها را از جا تکان نمی دهد. دنبال کاندیدایی می گردند که ابوالفضلی باشد. کسی که چیزی برای خودش و نزدیکانش نخواهد. همه همت خود را ادای تکلیف بر اساس بصیرت و تدبیر قرار داده باشد. راه را گم نکند . اگر سربازی می کند ، اگر سیاست ورزی می کند ، اگر خدمت می کند همه را برای خدا انجام دهد . دلش به ولی باشد . برای خود شانی جدای از ولی قائل نباشد. آماده فدا شدن باشد . 

 

 ما در بین کاندیدا ها یک جانباز بیشتر نداریم که در طی این سال ها ، متعهد به مرام ابوالفضلی مانده . ما اگر او را معرفی می کنیم با او پیمان ابوالفضلی می بندیم که ولی را هیچگاه تنها نگذاریم و در دفاع از او سستی روا نداریم . پیمان ما با او ، پیمان بر خدمت ابوالفضلی است. پیمان بر سر ارزشها و باورهامان ، پیمان بر سر بصیرت و با اقتدای با بصیرتمندان .  پیمانی که امروز شاهدش زینب کبری سلام الله علیها است.  زینب سلام الله علیها ، عقیله است . عقیله ، بانوی خردمندی  را می گویند که با صبر و دور اندیشی مشکلات را حل می کند. عقیله ، با کریمه هم قرابت معنایی دارد . در عقیله بودن این دختر علی و فاطمه علیهم السلام ، همین بس که صحنه پیروزی دشمن را به مفتضحانه ترین شکست آنها مبدل کرد.امروز هم باید از آن بانوی بزرگوار همت بطلبیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان