اکثر این بازیگران که خود را به صورت غیر شرعی به نمایش می گذارند در نقش هایی مثبت و حتی دینی ظاهر شده اند ولی متاسفانه هیچ تغییری در ظاهر آنان مشاهده نمی شود .

به گزارش لنگرنیوز ، در چند روز اخیر عکس هایی از بازیگران ایرانی در مسابقه جشنواره فیلم رم در سطح اینترنت منتشر شده است که در واقع برخلاف شئونات اسلامی می باشد .

 

در دنیایی که دشمنان آماده ضربه زدن به اسلام و ایران هستند متاسفانه شاهد مواردی هستیم که برخی در خارج از کشور با وضعی خلاف شئونات اسلامی وارد صحنه می شوند و در زمان برگشت به ایران هویتشان بر می گردد.

 

البته یکی از این موارد را می توان زاویه داشتن با احکام اسلامی دانست و در آن سوی کشور روی اصلی خود را به رخ بقیه یم کشند و در واقع میخواهند ابراز وجود کنند.

 

شاید خدایی را میدیدند و به خشم خدا بیشتر اعتقاد داشتند می دانستند که این دنیا مزرعه ای برای آخرت است و جایی برای ماندگاری ابدی نیست.

در چند سال اخیر نیز شاهد بی اخلاقی هایی از چند بازیگر زن ایرانی که از کشور خارج شدند و خود را برای دشمنان آزاد می کنند پیش آمده و متاسفانه عکس هایشان به سرعت در سطح دنیای مجازی منتشر شده است .

 

 اکثر این بازیگران که خود را به صورت غیر شرعی به نمایش می گذارند در نقش هایی مثبت و حتی دینی ظاهر شده اند ولی متاسفانه هیچ تغییری در ظاهر آنان مشاهده نمی شود .

 

در اینجا یک سوال پیش می آید که بازیگرانی که به گفته خودشان غیلم را با وجود خود درک میکنند وقتی متن آن فیلم در شما تاثیر نگذاشته است چطور باید انتظار داشت که آن فیلم و نقش آفرینی در بینندگان تاثیر بگذارد؟

 

بیننده وقتی ظاهر اصلی شما را با آنچه که در صحنه سینما مشاهده می کنند فرق دارد به جای اینکه بهتر شوند متاسفانه الگوی غلط بازیگران را الگوی خود قرار می دهند و ....

 

 

 

 

 

فیلم «گس» ساخته کیارش اسدزاده از ایران در بخش مسابقه جشنواره فیلم رم حضور داشت که این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن/مرد نوظهور شد. این جایزه به گروه بازیگران زن و مرد این فیلم ایرانی اهدا شد.

نام بازیگران : صابر ابر ، پانته آ پناهی ، رویا جاویدنیا، احسان امانی، شبنم مقدمی، مهسا علافر، محمدرضا غفاری، نوال شریفی، صدف احمدی، ماهانا نور محمدی، سیما مبارک شاهی، بهاران بنی احمدی، سیامک صفری، مانی گندمکار، آرشام طالبی.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان