استاد مجید میرباقری، بنیانگدار علم «ان ال پی» در ایران در سیمنار یکروزه علم برتر دنیا در حیطه ذهن که شب گذشته(22 اردیبهشت) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، گفت: این علم نوین به تغییر و تحول بنیادی در همه ابعاد زندگی و داشتن زندگی توام با آرامش می پردازد.



وی با بیان اینکه انسان ها با آگاهی و شناخت در یک مرحله از زندگی بازمهندسی می کنند، افزود: انسان موجود منفعلی نیست و باید رشد کند تا زندگی خودش را آنطوری که می خواهد، بسازد.



میرباقری با اشاره به اینکه «ان ال پی» یک علم تجربی است، تصریح کرد: این علم نوین با ارائه راهکار به دنبال روشی است تا هر لحظه حال خود و آینده را بسازیم و ذهن را برنامه ریزی کنیم.



بنیانگذار«ان ال پی» در ایران، مغز انسان ها را سرمایه این مملکت عنوان و اذعان کرد: راه استفاده از توانمندی ها و رسیدن به سعات و خوشبختی در گرو آگاهی و شناخت است.



وی آگاهی و شناخت در ساختن زندگی را کلید طلایی دانست و تصریح کرد:  ان ال پی، دنیا و دریچه ای جدید را به روی زندگی باز می کند.



گفتنی است،استاد مجید میرباقری یکی از بنیانگذاران علم NLP در ایران می باشد و بیش از 17 سال است که همایش ها و دوره های بسیار موفقی در شهرهای تهران، رشت، اصفهان و دیگر شهرهای ایران برگزار کرده که با استقبال بی نظیری مواجه شده است.



دوره NLP  به صورت آکادمیک درسطح بین المللی بوده و با سبکی کاملا متفاوت نتایج کاملا موثر و فوق العاده ای همراه دارد.



آشنایی با اصول کنترل ذهن معجزه گر و چگونگی برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه، تکنیک برقراری ارتباط موثر با همه انسان ها، طراحی سرنوشت بر اساس نحوه بکارگیری تکنیک های دستیابی به اهداف در کار و زندگی و رفع موانع ذهنی مانند اضطراب، استرس با به کار گیری تکنیک NLP به شکل درمان سریع از جمله مطالب ارائه شده در این دوره هاست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان