این زن سارق را شناسایی کنید + تصویر

۱۳۹۲/۰۷/۲۴ ۲۰:۳۶ چاپ کد خبر: 2543

پلیس آگاهی تهران با انتشار تصویر یکی از سارقان داخل خودرو در محدوده مرکز شهر، از شهروندان جهت شناسایی این فرد کمک خواست.

به گزارش لنگرنیوز ، در اواخر تیرماه سال جاری مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب به مأموران اعلام کرد که خودرو شخصی اش، زمانی که در کنار خیابان پارک بوده مورد سرقت داخل خودرو قرار گرفته و سارق یا سارقین اقدام به سرقت اموال وی از جمله مدارک شناسایی، گوشی تلفن همراه و همچنین عابر بانک (حاوی رمز ورود) کرده اند.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، مالباخته با مراجعه به پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت که سارقین اقدام به برداشت از حساب عابر بانک وی کرده اند.

 

بلافاصله محل برداشت از حساب، در یکی از طلافروشی ها واقع در مرکز شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و کارآگاهان با مراجعه به طلافروشی و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصویر خانم جوانی شدند که با استفاده از عابربانک مالباخته، اقدام به خرید یک رشته گردنبند و پلاک کرده بود.

 

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به شناسایی تصویر این زن جوان به عنوان یکی از متهمان پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر وی جهت شناسایی، از سوی مقام قضایی صادر شده است.

 

لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر این خانم جوان شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، محل سکونت و یا محل های تردد وی را از طریق شماره تماس 21865667 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان