جاسازی موادمخدر در پاشنه 5 سانتی

۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۰۸:۴۴ چاپ کد خبر: 2818

دختری که اقدام به پخش هروئین و شیشه در شرق پایتخت می کرد، توسط ماموران کلانتری 128 تهران نو دستگیر و از پاشنه کفش مقادیری مواد افیونی به دست آمد. 

به گزارش لنگرنیوز از پایگاه خبری پلیس،در پی اخباری از سوی شهروندان شرق نشین پایتخت مبنی بر فروش مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه در سطح معابر و داخل کوچه ها و پارک ها، کلانتری 128 تهران نو موظف شد تا رسیدگی به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد. 

 

در این راستا ماموران پس از چند روز فعالیت موفق شدند عامل اصلی پخش مواد را که دختری به نام شراره بود، شناسایی کنند. 

 

پس از اینکه هویت سوداگر مرگ برای ماموران محرز شد، ماموران با گشت های هدفمند موفق شدند این دختر جوان را در حالی که همراه با همدستش سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بود، شناسایی کنند.

 

بر این اساس، عوامل این کلانتری سریعا وارد عمل شده و هر دو متهم را بازداشت کردند. در بازرسی اولیه از پسر جوان مقادیری شیشه کشف شد ولی از شراره هیچ چیزی به دست نیامد. 

 

این گزارش حاکی است، ماموران که هنوز به دختر مواد فروش مظنون بودند در بازرسی دقیق تر در کلانتری موفق شدند مقادیر قابل توجه ایی هروئین را از پاشنه 5 سانتی کفش شراره کشف کنند. 

 

رئیس کلانتری 128 تهران نو اظهار داشت:در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان