رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران، از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با اغفال یک دختر جوان از وی ۴۰۰ میلیون ریال اخاذی کرده است.

به گزارش لنگرنیوز، سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس فتا مازندران افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مازندران مبنی بر اغفال و اخاذی از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از شاکی دریافتند، در پی آشنایی دختر شاکی با مردی ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهانی تلفنی و پیامکی دختر جوان با این مرد شیطان صفت، متهم با سوء استفاده از اطلاعات شخصی این دختر و با تهدید و ارعاب طی چند مرحله اقدام به اخاذی ۴۰ میلیون تومانی از او کرد.

رئیس پلیس فتای مازندران اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند، فرد متهم به اغفال و اخاذی را به همراه همدستش که اهل یکی از استان های مرکزی کشور بودند، شناسایی کنند.

رستمی در ادامه از دستگیری متهم با هماهنگی مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات اولیه، ابتدا منکر ادعای شاکی شده، اما با توجه به دلایل و مدارک موجود هر دو متهم لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

سرهنگ رستمی به پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت: با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی و با قرار ۱۰۰ میلیون تومان روانه زندان شدند.

منبع: فارس

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان