به گزارش لنگرنیوز، طی مراسمی باحضور شاعران، ادبا، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اسماعیل یکتایی لنگرودی به عنوان رییس جدید انجمن ادبی حافظ شهرستان لنگرود معرفی شد.


در این مراسم سهراب مقدسی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با اشاره به جایگاه ویژه انجمن ادبی حافظ در سطح استان گیلان گفت : شهرستان لنگرود شاهد پرورش شاعران برتر کشوری بوده و اجرای جشنواره های موفق کشوری از جمله فعالیتهای  سال های گذشته این انجمن با مسئولیت جناب آقای محمدبندری به شمار می رود.


وی ضمن تجلیل از زحمات ایشان افزود : نظر به سیاست های این ادره در تحولات اخیر انجمن های هنری – فرهنگی لذا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی جناب آقای حاج اسماعیل یکتایی لنگرودی را که از شاعران ونویسندگان توانمند استان و شهرستان لنگرود بوده به عنوان رییس جدید انجمن شعر و ادب حافظ شهرستان لنگرود معرفی تا با درایت و توانمندی جایگاه این شاعر گیلانی نسبت به ساماندهی انجمن برای برگزاری انتخابات اقدام لازم انجام گیرد.


در ادامه اسماعیل یکتایی لنگرودی رییس جدید انجمن ادبی حافظ لنگرود با تقدیر از زحمات چندین ساله استاد محمدبندری در جایگاه ریاست قبلی انجمن ادبی گفت : حضور در انجمن و تضمین موفقیت انجمن ادبی همراه با برگزاری انتخابات تنها با همکاری صمیمانه شاعران عزیز و اعضای انجمن امکان پذیر خواهد بود لذا در صددیم تا با شناسایی توانمندی استعدادهای شاعران لنگرودی به این مهم در اجرای برگزاری انتخابات سالم برای انجمن برسیم.


در مراسم معارفه انجمن ادبی حافظ لنگرود که با اجرای خوب صادق قربانعلی زاده همراه بوده تنی چند از شاعران گیلانی از جمله آقایان استاد فرامرز محمدی پور –محمود تابنده-امیر نقدی-نیما تابنده-تکیار و سالار بابایی پور و خانم ها پورنقی با هوش ، آبچیان-سعیدی و ... به شعرخوانی پرداختند.


گفتنی است اسماعیل یکتایی لنگرودی از شاعران و نویسندگان و روزنامه نگاران و ازآزادگان جانباز 70درصد دفاع مقدس به شمار می رود.


وی متولد 1348 دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشد.آثار مکتوب ایشان شامل 8 جلد کتاب خاطره – داستان و شعر بوده که از آن جمله بازداشتگاه تکریت 11 –مثل پرنده-زندگی ممنوع –عطر گل محمدی-خنده در اسارت – در اسارت یانکی ها-تشنه شبنم-نسیم شرقی و ... می باشد.


خبر دریافتی/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان