احمدی نژاد حافظه خوبی داشت و همیشه ارقام را یادآوری می کرد./نیروی انتظامی سیاستگذار نیست بلکه مجری سیاست ها است

به گزارش لنگرنیوز ، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر امروز در حاشیه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی مازندران در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه تعامل پلیس با دولت جدید اظهار داشت: نیروی انتظامی بازویی برای همه دولت ها است که مسئولیت اجرایی کشور را عهده دار می شوند.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه شئون جامعه نقش دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره حضور موثر داشته است.

 

احمدی مقدم با اشاره به اینکه از دولت ها انتظار داریم در رفع نیازها و کاستی های نیروی انتظامی در زمینه به روز شدن، حمایت کنند، گفت: البته تاکنون هم این گونه بوده است و نیازهای نیروی انتظامی را کاهش داده اند و امیدواریم دولت آقای روحانی هم مثل دولت گذشته در این زمینه پیشگام باشد.

 

به گزارش فارس وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مهم ترین نقطه ضعف دولت گذشته را در چه می دانید، اظهار داشت: احمدی نژاد حافظه خوبی داشت و همیشه ارقام را یادآوری می کرد.

 

احمدی مقدم، خاطرنشان کرد: تنها حوزه ای که با هم اختلاف داشتیم در حوزه امنیت اخلاقی بود.

 

وی با بیان اینکه از دولت جدید تقاضا کردیم چنانچه نیاز به بازنگری است، این کار را انجام دهد، گفت: نیروی انتظامی سیاستگذار نیست بلکه مجری سیاست ها است و باید آنچه در قانون دیده شده از نیروی انتظامی انتظار داشته باشند.

 

احمدی مقدم با اشاره به اینکه سند عفاف و حجاب در اواخر دولت خاتمی تصویب شد و احمدی نژاد روی همه موارد این سند، اتفاق نظر نداشت، تصریح کرد: اکنون فرصت خوبی است دولت جدید در سند عفاف و حجاب بازنگری صورت دهد و انتظارات از پلیس مشخص شود.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان