تروریست ها به جای اینکه جهان اسلام را به وحدت و همگرایی و مقابله با رژیم صهیونیستی دعوت کنند، عشق به اهل بیت را مورد هدف قرار داده اند.

به گزارش لنگرنیوز، سید محمد حسینی امروز در رونمایی از سه اثر مرتبط با فرهنگ رضوی در بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهار کرد: اگر عشق به اهل بیت با معرفت عجین شود، از ارزش بیشتری برخوردار است که در این راستا ارائه اسناد و مدارک به شناخت بیشتر با ائمه اطهار(ع) کمک می کند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمله وحشیانه تروریست های سوری به مرقد عمار یاسر و اویس قرنی در سوریه، گفت: تروریست ها به جای اینکه جهان اسلام را به وحدت و همگرایی و مقابله با رژیم صهیونیستی دعوت کنند، عشق به اهل بیت را مورد هدف قرار داده اند.

 

حسینی خاطرنشان کرد: تروریست ها در واقع می خواهند با از بین بردن آثار و اهانت به اصحاب پیامبر، عشق به اهل بیت را از بین ببرند؛ اما آنها باید بدانند که هرگز به هدف شوم خود دست پیدا نمی کنند و این حرکات آنها آثار معکوسی را در پی دارد، زیرا با یک حرکت قصدی نمی توان جلوی ارادت و عشق مسلمانان را گرفت.

 

وی تصریح کرد: تروریست ها می خواهند با کشیدن کاریکاتور و اهانت به اهل بیت و یاران آنها جهان اسلام را مشغول و سرگرم به خودش کرده تا از دشمن اصلی باز بمانند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: اهانت دشمنان اسلام تأثیری در جهان اسلام نداشته و در این بین راه مقابله با اهداف این افراد متحجر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان