یکی از برنامه های تبلیغی روحانیون در ماه مبارک رمضان موضوع تذکر و ارائه مشاوره در حوزه آسیب های فرهنگی و اجتماعی است 

به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام مرتضی کریمی در گفت وگو تسنیم در قزوین، اظهار کرد: برای برنامه های تابستانی شهرستان تاکستان 100 پایگاه برنامه ریزی شده که این برنامه ها در زمینه فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت شرکت کنندکان در این دوره ها است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان تاکستان است که با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها در زمینه غنی سازی اوقات فراغت برنامه ریزی هایی را انجام داده ایم که به مرور به مرحله اجرا گذاشته می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان افزود: یکی از رویکردهای سال جاری ما علاوه بر افزایش کمی برنامه ها در کیفی سازی برنامه ها نیز اقداماتی را انجام می دهیم و همچنین تلاش می شود تا از موازی کاری دوری کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث اعزام روحانی تلاش می کنیم تا بهترین استفاده را از وجود این عزیزان انجام دهیم و با توجه به برنامه ریزی انجام شده اعزام  150 روحانی را برای ماه مبارک رمضان سازماندهی می کنیم که به نظر می رسد این روحانی ها که اغلب روحانیون بومی و اعزامی از قم هستند می توانند بستری را برای ترویج معارف و مبانی دینی فراهم کنند.

کریمی گفت: یکی از برنامه های تبلیغی روحانیون در ماه مبارک رمضان موضوع تذکر و ارائه مشاوره در حوزه آسیب های فرهنگی و اجتماعی است وهمچنین بیان احکام و مسائل عقیدتی نیز از دیگر موارد مورد تأکید در برنامه های تبلیغی ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که در ماه مبارک رمضان از سوی روحانیون روشنگری می شود موضوع بیان شبهات دینی است چراکه بحث فرقه های نوظهور، اهل حق و سایر فرقه های شیطان پرستی نیز یکی از مباحث جدی است که باید به آن پرداخته شود و برای این موضوع جزواتی را تهیه کرده ایم تا به صورت صحیح و محترمانه مبانی و اندیشه های دینی تبلیغ و آسیب ها و خطرات این فرقه ها تشریح شود.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان