حاج منصور گفت: شاید برنامه ماه رمضان را تعطیل کنم، نمیشه، سخته، و هزاران دلیل هم دارم. برای اینکه بچّه ها قدردانی نکردند، چند ساله ما داریم ماه رمضان برنامه اجرا می کنیم بیشتر رفقای تو خیابون ها هستند.

به گزارش لنگر نیوز ،حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورای اباعبدالله الحسین علیه اسلام در صنف لباس فروش با اشاره به غیبت دوستانش در شب های ماه مبارک رمضان در جلسات ایشان گفت :الان شما ببینید داره هیئت ها کم رنگ میشه؛ بخاطر اینکه خرج خونه هامون از کمک به هیئت ها بیشتر شده، با این گرونی ها ... حالا من شاید ماه رمضون را تعطیل کنم، نمیشه، سخته، و هزاران دلیل هم دارم. برای اینکه بچّه ها قدردانی نکردند، چند ساله ما داریم ماه رمضون برنامه اجرا می کنیم بیشتر رفقای من تو خیابون ها هستند، در غیبتند.

 

وی همچنین در این مراسم ضمن اشاره به اشتباهات اقتصادی دولت افزود:ببینید دوتا کار اشتباه این دولت کرد که مردم را از لحاظ معیشتی به مشکل و گرفتاری مشغول کرد؛ یکی بحث بورس، که از روز اوّل من مخالفت می کردم برای اینکه دائم سرمایه دارها پولدارتر می شدن، خمس و زکات هم که نمی دهند...همه را گرفتار حلال و حروم کردند، دیگه کسی کاسبی نمیکنه، تجارت نمیکه، مثلاً کارخانه ها رو به کی ها فروختند؟

 

 مورد دوم هم بحث یارانه ها؛ که اونهایی که موهاشون سفیده می دونند اوّل انقلاب، کوپن ها که درومد توسط اون شخص، دقیقاً مثل همین یارانه ها شد با این فرق که زمانه شکلش رو عوض کرد. الانم دیگه کاری نمیشه کرد مگر اینکه نفر بعدی که میاد صالح باشه، اوّل از همه هم حواسش به دین مردم باشه بعد هم وضع معیشتی مردم و ... خیلی سخت شده ولی پیدا میشه.

 

سخت هم نگیرید به این و اون؛ اگر کسی از کسی  برای انتخابات دفاع میکنه چون مردم در این زمینه ها آزاد هستند.

 

الان ببینید هشت سال گذشت کسی نیومد از حجاب دفاع کنه، الانم که شورای شهر تا قبل کشتی گیرها بودن الان هنرمندان هم وارد شدن، برای همین هم هست که آقا برای اولّین بار گفت که اهمیّت انتخابات باعث کم توجّهی به انتخاب شوراها نشود./عقیق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان