«عصمت خسروانی تهرانی»، مادر شهیدان ملکی در گفت وگو با دانا، اظهار داشت: توقع بنده از رئیس جمهور آینده این است که واقعاً برای خدا کار کند که اگر اینگونه بود، مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: رئیس جمهور آینده مردم را در نظر بگیرد، مردم ما مردم بسیار خوبی هستند ملت ایران بد ندارند و در هر شرایطی پشت نظام ایستاده اند. نمازجمعه ها را ببینید، این مردم ۳۰ سال است که ارزش ها و آرمان های امام را حفظ کرده اند، حضور آنها در صحنه نشان می دهد که مردم کشورشان را و رهبرشان را دوست دارند. رئیس جمهور ملت رااز خودش راضی نگه دارد و به فکر مردم به خصوص قشر محروم جامعه باشد.

مادر شهیدان ملکی بیان داشت: آن عده ای که در فتنه حضور داشتند یا مخالفت می کنند، عده قلیلی هستند که در برابر صف مستحکم ملت ایران به چشم نمی ِآیند. رئیس جمهور آینده خودش را و کشور را برای آسایش ملت بسازد.

تهرانی گفت: من مادر شهیدی را سراغ دارم که دارد در فقر زندگی می کند، از مسئولان خواهش می کنم که به فکر مردم باشند.

این مادر شهید تأکید کرد: نکته ای که مورد نظر همه ایثارگران و خانواده های شهداست، این است که رئیس جمهور آینده در تبعیت از ولایت از بقیه آحاد ملت عقب نماند.

وی افزود: اگر این ولایت نباشد، سنگ روی سنگ بند نمی شود، وجود ولایت بسیار برای ما اهمیت دارد و بنده معتقدم که بدون ولایت ما زنده نخواهیم بود، این حرف من نیست، این حرف شهداست و نعمتی است که باید قدردان آن باشیم.

مادر شهیدان ملکی بیان داشت: با تبعیت است که می توان قدر ولایت را به خوبی دانست و امروز هم زمانی است که تبعیت از ولایت، بیش از هر زمان دیگری لازم است و بی شک حلال مشکلات خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان