خانم ها با این مرد ها ازدواج نکنند

۱۳۹۲/۰۲/۱۰ ۲۱:۰۳ چاپ کد خبر: 3194

 

 

 

 

 

 

 

مردانی که در زندگی خود قربانی شدند در ظاهر انسان هایی مظلومند ولی در باطن می توانند زندگی را برایتان جهنم کنند.

به گزارش لنگرنیوز : پژوهشگران معتقدند؛ افرادی که در زندگی خود شکسته عاطفی خوردند و به عبارتی قربانی شدند ، پس از مدت ها از این اتفاق سر به زیر و مظلوم به نظر می رسند و حتی گاهی با زنان که دیگر برای زندگی قبلیشان اشک می ریزند و نفرین می کنند.

این عملکرد اینگونه افراد زنان را به این فکر می اندازد که دیگر این مرد بهترین مرد روی زمین است و زندگی با آن می تواند خوشبختی برای هر انسانی رقم بزند.

البته باید به این دسته از زنان برخی از ویژگی های اینگونه مردان قربانی را گوش زد کرد که در زندگی آینده به طور حتم با آن مواجه خواهند شد.

هرچه بیشتر محبت کنید او ناراضی تر می شود و هرچه بیشتر دلداری اش دهید، او کمتر رنگ شادی را می بیند. همیشه بدترین بخش یک اتفاق را به عنوان بخش اصلی اش می بیند و از میان گفته های شما یا دیگران نکته ای برای رنجیدن پیدا می کند.

 به دلیل هر اتفاق کوچکی، چهره ای ناراحت به خود می گیرد و گلایه ها را شروع می کند. در ذهن او همیشه دلیلی برای ناراحتی از افراد و شکایت کردن وجود دارد و هیچ وقت هم از این رفتار سیر نمی شود.

اگر  در کاری شکست خورده باشد یا از چیزی ناراحت باشد، حتی حاضر نمی شود پیشنهاد های شما را برای تغییر شرایط عملی کند. او برای نگه داشتن اوضاع زندگی اش در همین وضعی که آزارش می دهد، تلاش می کند و در برابر هر تغییر مثبتی مقاومت می کند.

 هیچ وقت نمی توانید با او یک گفت و گوی صادقانه داشته باشید و بدانید از چه چیزی آزرده است. حاضر نیست دلیل ناراحتی هایش را با کسی در میان بگذارد و روابطش را با آدم ها بهبود ببخشد.اگر بخواهید به او نزدیک تر شوید، تنها باید حدس بزنید چه ناراحتی ای از شما در دلش هست.

 شما تمام تلاش تان را می کنید که دلایل ناراحتی اش را از میان بردارید و زندگی را آنطور که او می خواهد بسازید اما غصه های او تمامی ندارد. او هرگز آرام نمی شود و هرقدر هم که به خیال خودتان اوضاع را ایده آل کنید، او دلیل دیگری برای غصه دار بودن پیدا می کند.

 در این دنیا هیچ دلیلی برای شاد کردن او وجود ندارد اما همیشه دلایل کافی برای ناراحت کردنش هست. او حتی یک روز از زندگی اش را بدون اخم و ناراحتی نمی گذراند.

حال خودتان قضاوت کنید که می توانید با اینگونه مشکلات کنار بیایید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان