علی حمیدی مدیرکل مشترکین همراه اول در گفت و گو با برنامه ی پیک بامدادی در مواجهه با یکی از شهروندان که مبلغ بدهی ۶۰۰۰ تومان داشته و پیامک قطع دریافت کرده بوده، ابتدا این موضوع را تکذیب و سپس قول پیگیری داد.

به گزارش لنگرنیوز، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) که این روزها به گفته ی مشترکینش بیشتر دنبال پول گرفتن از مردم می باشد تا خدمات رساندن به آنها، عمل دیگری در این راستا انجام داده است. این شرکت در روزهای آخر فروردین ماه اقدام به ارسال پیامک مهلت پرداخت نموده و در کنار مهلت پرداخت و تهدید قطع، جایزه ی پیامک رایگان نیز قرار داده است. قرار دادن جایزه برای پرداخت زودتر عمل بدی نیست. اما تهدید قطع برای صورت حساب یک ماهه ویا مبالغ کم توهین به مشترک است.

علی حمیدی مدیرکل مشترکین همراه اول در گفت و گو با برنامه ی پیک بامدادی در مواجهه با یکی از شهروندان که مبلغ بدهی ۶۰۰۰ تومان داشته و پیامک قطع دریافت کرده بوده، ابتدا این موضوع را تکذیب و سپس قول پیگیری داد.

در واقع دو نوع بد اخلاقی در قبال مشترکان همراه اول رخ داده؛ اول اینکه برای مبالغ کم پیامک قطع ارسال شده و دیگری اینکه قبض هایی که دو ماهه حساب می شدند، اکنون یک ماهه صادر شده است.

البته زمانی که شرکت همراه اول با شوکه شدن و نارضایتی مردم مواجه شد، با اعلام اینکه این پیامک های صورتحساب یک ماهه فقط جنبه اطلاع رسانی و تشویقی دارد، قصد بر رفع اتهام نمود. این در حالی است که در این پیامک مهلت پرداخت نیز داده شده است، حال این سوال پیش می آید که آیا اطلاع رسانی مهلت پرداخت نیاز دارد؟!

"رعایت حقوق مشترکین" شاید تنها انتظار میلیون ها مشترک همراه اول باشد، که در برابر اینکه ماهانه میلیاردها تومان هزینه این خدمات را پرداخت می کنند چیزی زیادی نمی باشد. چیزی که شاید امروز فدای سود دهی بشتر این شرکت شده است.

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان