به گزارش لنگرنیوز، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اعلام کرد: در راستای ترویج فرهنگ و سیره حضرت زهرا (س) در خصوص سنت حسنه وقف، سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۵ میلیارد ریال دارایی خود را وقف کرد.

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده با تشریح این خبر افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای سوگواره یاس نبوی، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۵ میلیارد ریال دارایی خود را وقف بر توسعه فرهنگ و سیره حضرت زهرا (س)کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان همچنین اظهار داشت: واقف تأکید کرده است، هیأت امناء موقوفه در همه دوره ها هفت نفر از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس باشند.

وی توجه مسئولین کشور به امر وقف را امری نیکو و حسنه دانست و بیان داشت: این امر مهم تشویق سایر مردم را نیز در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، قاسمی زاده وقف مذبور را شامل ۶دانگ ۵ قطعه زمین تجاری به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: این املاک در شهر کرمان واقع شده اند و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخور دار هستند.

مدیر کل اوقاف استان کرمان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری در راستای اجرای غرفه های مشاوره وقف جدید در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ۱۰ وقف جدید به ارزشی بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال در استان کرمان به ثبت رسیده است.

 
منبع: شبستان

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان