به گزارش لنگر نیوز، دکتر حمیدرضا مقدم فر، معاون فرهنگی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی صبح دیروز طی سخنانی در همایش هم اندیشی بسیجیان عرصه فضای مجازی با اشاره به حضور جریان فتنه و انحراف در انتخابات پیش رو گفت: امروز جریان فتنه و انحراف دولبه قیچی و ابزاری در دست دشمن در داخل کشور می باشند. یکی از اهداف عملیات جریان فتنه و انحراف ایجاد تکثر در کاندیداهای اصولگرا می باشد.

 

 


*رسانه ها ، همسو و متحد ولی متفاوت باشند


دکتر مقدم فر خاطر نشان کرد : باید رسانه ها در مسیر تخصصی شدن گام بردارند . سایت ها، علاوه بر هم سو و متحد عمل کردن، با هم متفاوت باشند. در دوران دفاع مقدس هم همین طور بود، یگانها از یکدیگر منفصل بودند، ولی جبهه یک جبهه بود. ما در جبهه رسانه انقلاب اسلامی ، باید یگان های متفاتی داشته باشیم . امروز ما با رسانه های می جنگیم که سابقه ۹۰ ساله در حوزه جنگ نرم دارند.


*جذب مخاطب و تاثیرگذاری دونکته اصلی برای هر رسانه


معاون فرهنگی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، با گلایه از بعضی سایت ها افزودند: دقت و سرعت در اخبار، جزء لوازم اصلی در کار رسانه ای می باشد ولی  مهمتر از آن ، توجه به اصول در رسانه است ، اصول است که به یک رسانه اعتبار می دهد.
بعضی از سایت ها مدیران حزب اللهی دارند ولی نه تنها دروازبانی خبر را نمی دانند، بلکه در مواقعه ای گل بخودی هم  می زنند. مثلا درهمین اتفاق اخیر رسانه های با وجود سخنان فصل الخطاب مقام معظم رهبری، باز به اختلاف ها دامن می زدند و هیزم آتش دشمن را فراهم می کردند . این رسانه ها به هیچ عنوان همسو با نظام جمهروی اسلامی نیستند. بعضی از رسانه ها نیز بی ادب اند و به راحتی توهین می کنند. ما در رسانه های انقلابی باید ادبیات محترمانه را داشته باشیم حتی در مواجه با دشمن .

جذب مخاطب و تاثیرگذاری دونکته اصلی برای هر رسانه ای می باشد . بعضی به بهانه ی بالا رفتن رتبه سایت خود دست به هر عملی می زنند. درست است باید جذب مخاطب کرد، اما نه به هر طریقی.امروز ما رسانه های انقلاب اسلامی را به بهانه ی بالا رفتن رتبه نابود کردایم.


*امروز جریان فتنه و انحراف دولبه قیچی اند


دکتر مقدم فر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات گفت: همه ی انتخابات ها برای ما و دشمنان انقلاب، هم تهدید است هم فرصت . اما پیچیدگی انتخابات خرداد ۹۲ از سایر انتخابات ها بیشتر است و یکی از عوامل این پیچیدگی، عدم شفافیت، در رسانه ها می باشند. ما یکبار آسیب های انتخابات ۸۸ را تجربه کرده ایم و باید اینبار مراقب و هوشیار تر از قبل باشیم . انتخابات ۸۸ سیاسی و تهمت تقلب بود ، اما امروز موضوع اقتصاد،مطرح است.
امروز جریان فتنه و انحراف دولبه قیچی و ابزاری در دست دشمن در داخل کشور می باشند. یکی از اهداف عملیات جریان فتنه و انحراف ایجاد تکثر در کاندیداهای اصولگرا می باشد.

وی به عنوان آخرین نکته خود تأکید کرد : امروز وظیفه ایجاد امنیت روانی در انتخابات و اطلاع رسانی درست با رسانه هاست.
 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان