به گزارش لنگرخبر، مهدی پنجی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود به خبرنگار شبستان گفت: جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» صبح امروز(26 شهریور)در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور درلنگرود آغاز شد.



 



وی ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، احسان و تلاش جهت برقراری عدالت اجتماعی را از مهم ترین اهداف جشن عاطفه ها عنوان و خاطرنشان کرد:جشن عاطفه بیانگر همت اجتماعی ملت ایران جهت پیشرفت دانش آموزان بی بضاعت به منظور جلوگیری از ترک تحصیل است.



 



پنجی از استقرار 4 پایگاه ثابت برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان لنگرودی خبر داد و افزود: 6 گروه  نیز به صورت چهره به چهره آماده  جمع آوری کمک های مردی از مغازه ها، اصناف و افراد خیر است.



 



رئیس کمیته امداد امام خمینی|(ره) لنگرود با بیان اینکه 6 هزار و 164 خانوار تحت پوشش کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد لنگرود300 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و 110 دانشجو را نیز تحت پوشش قرار می دهد.



 



وی با اشاره به اینکه مردم خیر  لنگرود سال گذشته در مراسم جشن عاطفه ها بالغ بر 45 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان محروم کمک کردند، تصریح کرد: 9 هزار و 718 نفر تحت پوشش کمیته امداد لنگرود است.



 



پنجی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها هشتم مهر در مدارس و واحدهای آموزشی برگزار می شود، اذعان کرد: امسال نیز بیش از 14 هزار پاکت در مرحله دوم جشن عاطفه ها در سطح مدارس اطاقور، کومله و لنگرود پخش می شود.



 



گفتنی است، فردا (27 شهریور) مصلی ها و میعادگاه های نماز جمعه چشم انتظار مساعدت های خیرین و نیکوکاران است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان