به گزارش لنگرخبر، در این دیدار که عصر روز پنجشنبه و در یک هوای کاملا ابری و بارانی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد تیم آزادی لنگرود مقابل میهمان خود چهار بر دو شکست خورد .

تیم پارس کران سمنان که هفته گذشته در خانه با پیروزی مقابل بیمارستان قلب کوثر شیراز قهرمانی خود را در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور و صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور جشن گرفته بود بازی مقابل تیم آزادی لنگرود کاملا برایش تشریفاتی بود اما برابر این تیم نیز با انگیزه بازی کرد و با این پیروزی و کسب 16 امتیاز قهرمان سومین دوره لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور شد.

در این دیدار هنوز بازی روند عادی و طبیعی خود را در وقت نخست 12 دقیقه ای مفید طی نکرده بود که تیم آزادی لنگرود به گل رسید این گل را عادل آقایی با یک ضربه درون پا و بدور از دسترس دروازه بان میهمان به گل تبدیل کرد تا یک بر صفر از میهمان پیش بیفتد اما سمنانیها چند دقیقه بعد گل خورده را جبران کردند این گل را احسان حسین نژاد به ثمر رساند.

با آغاز وقت دوم بازی این بار این تیم میهمان بود که به گل برتری رسید و سید حسن موسوی تیم سمنان را دو بر یک پیش انداخت اما لنگرودیها کار را به تساوی کشیدند این گل را مهدی یونسی به ثمر رساند تا همه چیز از نو آغاز شود.

با شروع وقت سوم بازی سمنانیها دو گل دیگر نیز وارد دروازه آزادی لنگرود کردند این گلها را مرتضی کاظمیان و مرتضی براتی وارد دروازه میزبان کردند و این بازی سرانجام با برتری چهار بر دو به سود تیم پارس کران سمنان پایان یافت.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس کران سمنان پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این بازی برای ما تشریفاتی بود چرا که هفته قبل قهرمان لیگ شده بودیم به همین علت سعی کردیم در این دیدار بازیکنان جوان خود را در این دیدار محک بزنیم که خوشبختانه خوب جواب دادند.

محمد خوش اقبال افزود : هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و تیم حریف از لحاظ قدرت بدنی و جنگندگی عملکرد قابل قبولی در زمین داشت.

وی اظهار کرد : ما برای برد به زمین آمدیم و همچون بازیهای قبل با انگیزه و با قدرت بازی کردیم و موفق شدیم پیروز بازی شویم.

خوش اقبال تصریح کرد : با وجود اینکه امروز بایستی به تیم قهرمان جوایز و کاپ قهرمانی اعطا می شد متاسفانه هیچ یک از مسئولان فدراسیون حضور پیدا نکردند.

مدیر باشگاه آزادی لنگرود نیز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : تیم سمنان برغم اینکه شایستگی حضور در لیگ برتر را داشت اما در این بازی تیم ما سرتر از حریف بود و در واقع هیچ چیز از شایستگی بازیکنان ما در این بازی نکاست و آنها بسیار بهتر از حریف بازی کردند.

سلمان درخشیده افزود : با وجود اینکه در این بازی نتیجه را واگذار کردیم اما ماندن تیم ما در لیگ دسته یک مسجل شد.

در سومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور هفت تیم شامل زاگرس کرمانشاه ، شهدای چلیچه شهرکرد ، بیمارستان قلب شیراز ، شهدای دهیاری صادق آباد شهرکرد ، آزادی لنگرود ، پارس کران سمنان و کوثر اردکان یزد حضور داشتند که در یک گروه بصورت دوره ای و تک حذفی با یکدیگر مسابقه دادند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان