به گزارش لنگرخبر به نقل از پیک دانشجو، سلمان رجبی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در گفتگویی بیان کرد: در ایام محرم به همت اهالی و مردم شهید پرور منطقه۵  رشت، با پرپایی ایستگاه های صلواتی، نصب کتیبه های عزاداری و پرچم های اباعبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری و سوگواری با رونق هرچه بیشتر برگزار شد؛ مردم این منطقه هیچ اقدامی درخور شأن از سوی مسئولان منطقه و شهرداری شهر رشت که ندیدند؛ عده ای شبانه اقدام به هتک حرمت به پرچم ها و کتیبه های نصب شده بر سر درِ خانه ها کردند و با شکستن چوب و مچاله کردن پرچم ها با وقاحت تمام، پرچم ها را به داخل منازل پرت کردند.

 وی در ادامه گفت: بسیج دانشجویی پیام نور رشت اقدام سخیف و بی شرمانه هتک حرمت به اسما و پرچم های اباعبدالله الحسین(ع) را در منطقه ۵ رشت که موجب دل آزردگی مردم و عزاداران اباعبدالله خصوصا در این منطقه  گشته را محکوم می کند و خواستار پاسخگویی مسئولین امر و برخورد جدی با عاملین این اقدام است.

 جای تاسف است شهرداری که خود باید در فضاسازی شهر در ماه های گرانقدر محرم و صفر پیشگام باشد نه تنها چنین کاری نکرده؛ بلکه مانع مردم عزادار برای این کار نیز می شود.

 در پایان افزود: امید است مسئولین امر با عاملین این گونه رفتارهای بی شرمانه برخورد لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات تاسف بار در شهر رشت نباشیم.

لینک مربوط به خبر شهرداری منطقه ۵ رشت:

مظلومیت ابی عبدالله (ع) جاریست؛ از کوچه های شام تا کوچه های منطقه ۵ رشت/آیا شهردار پاسخگوست؟!+تصاویر
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان