تیم فوتبال ساحلی شهرداری چاف و چمخاله به همراه تیم شهرداری نوین تبریز به مرحله نهایی زیر گروه دسته یک صعود کردند.

اسفندیار فهیمی در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : مسابقات گروه دوم زیر گروه دسته یک کشور از 1 الی 5 بهمن 1392 در زمین فوتبال ساحلی چمخاله برگزار شد و تیم های تیم فوتبال ساحلی شهرداری چاف و چمخاله به همراه تیم شهرداری نوین تبریز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

 

وی افزود : تیم های بابلسر و شاهین شهر اصفهان از گروه اول و تیم های چابهار و گناوه از گروه سوم 4 تیم دیگر برای شرکت در مسابقات نیمه نهایی هستند.

 

نائب رئیس هیئت فوتبال لنگرود اظهار کرد : مرحله نیمه نهایی این مسابقات در نیمه دوم اسفند ماه 1392 برگزار خواهد شد .

 

فهیمی در مورد میزبان مرحله نیمه نهایی افزود : مراسم قرعه کشی و میزبانی دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و زمین ساحلی چمخاله یکی از شرکت کنندگان در مراسم قرعه کشی خواهد بود.

 

وی اظهار کرد : در مسابقات گروه دوم که در زمین ساحلی چمخاله به مدت 5 روز برگزار شد نماینده فدراسیو و ناظران بازی ها و حتی تیم های شرکت کننده رضایت خود را از میزبانی چمخاله اعلام کردند.

 

نائب رئیس هیئت فوتبال لنگرود تصریح کرد : به گفته کارشناسان فوتبال ، میزبانی این دوره از مسابقات زیر گروه در چمخاله در سطح تیم های لیگ برتری بود و امیدواریم با امتیازات میزبانی که زمین چمخاله از لحاظ پذیرایی ، اقامتی و جایگاه و دیگر امکانات دارد بتوانیم میزبان مرحله نیمه نهایی زیر گروه دسته یک باشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان