محمد مایلی کهن در برنامه 90 با نام بردن از یکی از خوانندگان لس آنجلسی، عادل فردوسی پور را در وضعیتی عجیب گرفتار کرد و مشخص بود که این ماجرا تبعاتی را خواهد داشت. مایلی کهن ممنوع التصویر شد؟

به گزارش لنگرنیوز ،  «دیروز از راهروهای صدا و سیما شنیده شد که محمد مایلی کهن قرار است دوباره ممنوع التصویر شود. ضمن اینکه او قبل از اینکه روی خط برنامه 90 برود، در یک برنامه رادیویی هم حاضر شده و حرف های جنجالی بسیاری زده بود. البته ظاهرا فردوسی پور پس از اینکه برنامه به پایان می رسد، 45 دقیقه ای در سازمان می ماند تا درباره کلیت ماجرا توضیحاتی را ارائه کند.


آنچه دیروز به گوش رسیده این است که تصمیماتی برای ممنوعیت پخش تصویر و صدای محمد مایلی کهن گرفته شده است. اگر ممنوعیت تصویر محمد مایلی کهن به صورت رسمی اعلام شود، این برای دومین بار است که سرمربی سابق تیم ملی پخش صدا و تصویرش از صدا و سیما ممنوع می شود. این اتفاق بار اول زمانی رخ داد که گزارشی از تلویزیون پخش شد و در آن گزارشگر اعلام کرد مایلی کهن در کرج باغ 800 میلیون تومانی دارد.

 

مایلی کهن آن روزها گفت: «متاسفم که آقایان این گفته را از رسانه ملی پخش کردند. باغ 800 میلیونی من جنب ویلای پنج میلیاردی ضرغامی است!» این جمله باعث شد تا وی مدت زیادی صدا و تصویرش از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش نشود تا بالاخره خودش اعلام کند که صدا و تصویرش از صداوسیما پخش نمی شود.

 

البته رسانه ملی در این باره اطلاع رسانی مستقیمی ندارد اما به همه برنامه سازان و تهیه کنندگان اعلام می کنند که چه کسانی نباید صدا و تصویرشان از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش شود.


در هر حال جمله ای که مایلی کهن در برنامه 90 درباره «داریوش» به زبان آورد، مطمئنا برای او که می خواهد از تریبون صدا و سیما استفاده کند، ضرر به بار آورده و شاید همین الان او از اینکه چنین جملاتی گفته پشیمان هم باشد.»/دانا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان