ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان گیلان با عنوان'تبسم بیداری' با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

به گزارش لنگرنیوز ، استاد فرامرز محمدی پور، رئیس کارگروه علمی تخصصی ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان گیلان، پنج شنبه(8 اسفند) در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: جشنواره دفاع مقدس استان از سال 86 آغاز به کار کرده است و فقط در سال 91 برگزار نشد که امسال ششمین جشنواره با عنوان تبسم بیداری با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و امور کتابخانه های استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از مهر ماه امسال آغاز شده بود، گفت: 127 اثر تا پایان دی ماه که آخرین مهلت ارسال آثار بود در این جشنواره شرکت کرد.

 

محمدی پور اذعان کرد: با داوری آثار مریم فرجی، محمد رضا میرزاده و آرش پورعلیزاده سه نفر برگزیده در بخش موضوعی دفاع مقدس و آثار رضا نیکو کار، جواد پیشنماز و ساجده جبارپور سه نفر برگزیده در بخش موضوعی مقاومت و بیداری اسلامی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: در بخش ویژه شعر و شاعر کودک و نوجوان هیچ اثری حائز رتبه نشد و تنها محدثه آزمند و حسن جهانی به دلیل اهتمام به شعر دفاع مقدس، شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

محمدی پور اضافه کرد: کارگروه علمی تخصصی ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس گیلان به دلیل عدم اتفاق نظر در خصوص نامزدها از اهدای جایزه ادبی غلامرضا رحمدل صرف نظر کرده و آن را به دوره بعد موکول کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان