فرمانده سپاه ناحیه رودسر از اعزام 420 نفر از بسیجیان رودسری به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش لنگرنیوز ، فرمانده سپاه ناحیه رودسر از اعزام 420 نفر از بسیجیان رودسری جهت بازدید از یادمانهای دوران دفاع مقدس مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد .

 

سرهنگ رحمان عصامی در جمع خبرنگاران گفت : دومین مرحله اعزام بسیجیان محلات در قالب 9 دستگاه اتوبوس به استعداد 420 نفر شامل 330 نفر برادر و 90 نفر خواهر می باشد که به مدت 4 روز از یادمانهای شلمچه ، اروندکنار ، هویزه ، دهلاویه و فتح المبین بازدید خواهد کرد .

 

وی افزود : اولین مرحله اعزام نیز شهریور سال جاری بود که تعداد 300 نفر از برادران و خواهران بسیجی از مناطق عملیاتی غرب کشور در کردستان بازدید کرده بودند .

 

سرهنگ عصامی گفت : برابر ابلاغ انجام شده از سوی سپاه قدس گیلان ، طی سال جاری 1200 نفر از برادران و خواهران بسیجی از حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات از مناطق یادمانی دوران دفاع مقدس بازدید بعمل آوردند .

 

وی خاطر نشان کرد : در حوزه بسیج اقشار نیز به تفکیک بسیج دانشجویی به تعداد 90 نفر ، بسیج پیشکسوتان به تعداد 45 نفر و سایر اقشار نیز 45 نفر تا پایان سال جاری از سوی سازمان های مربوطه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند همچنین در حوزه

 

دانش آموزی نیز 420 نفر از دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه دبیرستانهای شهرستان رودسر پاییز سال جاری از مناطق عملیاتی کرمانشاه در غرب کشور بازدید کردند .

 

فرمانده سپاه ناحیه رودسر هدف از این اعزام ها راتجدید میثاق با آرمان های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره انان به ویژه در بین نسل جوان عنوان کرد.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان