مسئولین به جای حرف زدن ، عمل کنند

۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ۰۸:۲۹ چاپ کد خبر: 4304

در سال 67 که شهید املاکی به شهادت رسید برخی مسئولین در سال های بعد وعده هایی را داند و خانواده هم پیگیر بود که کاری انجام بگیرد ، ولی مسئولین و آقایانی که قول و وعده دادند باید آستین های خود را بالا می زدند و بر روی حرف ها و مصوبات خود جامه عمل می پوشاندند که متاسفانه این طور نشد و حرف ها همچنان ادامه دارد. 

به گزارش لنگرنیوز ، چندی پیش خبری با تیتر (( بی مهری مسئولین شامل سردار املاکی هم شد )) در خروجی این سایت قرار گرفت که آخرین وضعیت از مزار شهید املاکی که مورد توصیف مقام معظم رهبری قرار گرفتند را نشان میداد ، پس از انتشار این مطلب طبق آخرین شنیده ها یکی از خانواده این شهید دستی بر روی مزار سردار املاکی کشید ولی این کفایت نمی کند و می طلبد که مسئولین در مقابل وعده ها عمل کنند.


در ادامه واکنش به این خبر گفت و گویی کوتاه را با یادگار شهید املاکی داشتیم که از نوع گفتار فرزند شهید ، میتوان بی مهری مسئولین را در قبال شهید املاکی متوجه شد.


فرزند شهید املاکی در پاسخ به سوال لنگرنیوز مبنی بر دلیل وضعیت بد مزار شهید املاکی در کوکلاک محله چیست ، گفت :


سلمان املاکی :مسئولین باید تشخیص میدانند که سروسامانی به مزار شهید املاکی بدهند ولی تا به امروز این چنین مانده است و امیدوارم به غیرت مسئولیت بربخورد تا کاری انجام دهند.


سوال لنگرنیوز :قرار بود برای شهید املاکی ، سایت تخصصی و کارهای فرهنگی انجام شود ، روندکار تا چه مرحله ای انجام شده است ؟


سلمان املاکی : تا به حال که کاری انجام نشده و فقط در حد حرف بوده است و منتظریم ببینیم که مسولین چه کاری انجام می دهند.


سوال لنگرنیوز : مقام معظم رهبری سردار املاکی را به عنوان قهرمان معرفی کردند ، چه دلیلی باعث شد تا برای شناخت این شهید بزرگواردر سطح استانی و ملی کمکاری انجام شود.


سلمان املاکی : در سال 67 که شهید املاکی به شهادت رسید برخی مسئولین در سال های بعد وعده هایی را داند و خانواده هم پیگیر بود که کاری انجام بگیرد ، ولی مسئولین و آقایانی که قول و وعده دادند باید آستین های خود را بالا می زدند و بر روی حرف ها و مصوبات خود جامه عمل می پوشاندند که متاسفانه این طور نشد و حرف ها همچنان ادامه دارد.


سلمان املاکی در پایان خطاب به مسئولین گفت : مسئولین به جای حرف زدن ،عمل کنند.

 

تصاویر زیر متعلق به مزار شهید املاکی در زمان انتشار خبر قبلی بود که ظاهرا از این وشعیت روی قبر در آمده است.

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان