رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اجرای مجموعه ی نمایشی من خواب دیده ام به کارگردانی مرتضی زیل در محل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد . 

 

به گزارش لنگرنیوز ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اجرای مجموعه ی نمایشی من خواب دیده ام به کارگردانی مرتضی زیل در محل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد . 

 

اسماعیل صفری گفت : این مجموعه نمایشی به مدت 40 دقیقه با موضوعیت دفاع مقدس و یادآور اشغال شهر خرمشهر از سوی رژیم بعثی عراق حکایت دارد .


وی افزود این نمایش روایت زوجی است که حاضر نیستند شهر خرمشهر را ترک کنند اما حلقه ی محاصره لحظه به لحظه تنگ تر می شود و در همین اثنی آنها با شخص سومی برخورد می کنند و بقیه ماجرا .....


این نمایش از شنبه به مدت 7 روز به مرحله ی اجرا در می آید کارگردان این مجموعه مرتضی زینل و نویسنده متن محسن تارمی به عهده دارد. تهیه کننده این مجموعه گروه تئاتر هوسم است .


صفری بیان داشت این مجموعه نمایشی با بازیگری زینل ، مریم بذرافشان و سیدرضا مولوی اجرا می شود .


وی همچنین از خانه ی هنرمندان این شهرستان در پارک ملت خبر داد و هدف از آن را ارائه ی خلاقیت و نوآوری هنرمندان در جهت حمایت از تولیدات داخلی و تشویق و ترغیب مردم به سمت کالای ایرانی دانست .


صفری اظهار کرد : مکان این خانه به مالکیت شهرداری رودسر بوده است که با دراختیار گذاشتن آن برای شهروندان رودسر مکانی برای عرضه ی آثار هنری هنرمندان این شهرستان فراهم کرده است .


به گفته ی وی حدود 40 نفر از هنرمندان آثار دستی و تجسمی خود را به صورت دائم عرضه نمودند .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان