حمایت سازمان منافقین از رفسنجانی / رد صلاحیت رفسنجانی / رای اوردن حسن روحانی / رد صلاحیت شخصیت های معروف ، تایید صلاحیت مردی ناشناخته، اهانت به شهدا در فیسبوک نوه امام و…

به گزارش لنگرنیوز به نقل از ره به ری؛ اولین خبر غیر منتظره سال 92 : تصویر فیش حقوقی یک نماینده مجلس بود که توسط یکی از خبرگزاری ها در تاریخ 31/1/92 منتشر و در ان پایه حقوق این نماینده 24 میلیون تومان قید شده بود .


برای مشاهده متن کامل خبر به همراه عکس ..>> اینجا کلیک کنید<<


غیر منتظره ترین و تلخ ترین خبر سال 92 در تاریخ 21 اردیبهشت ماه روی خروجی خبرگزاری ها رفت ، خبر که در آن بیان شده بود : تلویزیون موسوم به “سیمای آزادی” رسانه سازمان تروریست مجاهدین خلق (منافقین) متن پیامی را از قول “مسعود رجوی” سرکرده این گروهک جنایتکار، منتشر کرده است که در آن با اشاره به انتخابات پیش رو، به آقای هاشمی رفسنجانی توصیه شده است که برای ریاست جمهوری نامزد شود.


(اگر از ثبت نام رفسنجانی در انتخابات سال 92 و سخنان وی مبنی بر این که : (اگر کسی با سن وسال من مسئولیت بگیرد خیانت است’/ اگر تنها گزینه یک جریان برای اداره مملکت شخصی 80 ساله باشد، نشانه عدم زایش نیرو است و …) وی در آخرین ساعات در انتخابات ثبت نام کرد.وی درخصوص این حضور گفته بود در لحظه آخر و با استخاره تصمیم به حضور گرفتم ، البته خبرگزاری هایی پیرامون این جمله وی گفته بودند ، اگر واقعا در دقیقه نود و بر اساس استخاره تصمیم به حضور در عرصه انتخابات گرفتید ، پس چرا از یک روز قبل تیم حفاظت را برای بازدید از محل ثبت نام فرستادید؟ ( سوالی که تاکنون از سوی رفسنجانی بی پاسخ مانده است)
کدخدایی: کاندیداها باید توانایی جسمی لازم را داشته باشند/آیت الله جنتی: رئیس جمهور نباید با بنز تردد کند

غیر منتظره ترین خبر دیگر در سال 92 به روز اعلام صلاحیت ها باز می گردد، روزی که در کمال ناباوری اعلام شد: اکبر هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شده است.


دو روز قبل از رد صلاحیت رفسنجانی، در روز 28 خرداد، حضرت آیت الله جنتی در سخنانی انتقادی گفته بود: رئیس جمهور نباید با بنز تردد کند، چند ساعت قبل از اعلام رسمی رد صلاحیت رفسنجانی، کد خدایی(سخنگوی شورای نگهبان) نیز در سخنانی اعلام کرد: کاندیداها باید توانایی جسمی لازم را داشته باشند.


اما روز قبل از اعلام صلاحیت ها و رد صلاحیت ها، خبرنگار مهر با تکیه بر منبع آگاهی که نخواسته نامش فاش شود، پیشاپیش خبر رد صلاحیت رفسنجانی را منتشر کرد.


هنوز خیلی ها این خبر را با عصبانیت رد می کردند ،برخی جریانات ضد انقلاب که سعی در بهره برداری از این موضع داشتند، سعی داشتند با احساسی کردن فضا، پس از اعلام رد صلاحیت رفسنجانی اعتراضاتی را در شمال شهر تهران تدارک بینند که با هوشیاری مردم ناکام ماند، مشاور نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران در سخنانی در این باره گفته بود: انقلاب ارث پدری کسی نیست که با ردصلاحیتش اصل نظام زیر سوال برود.(30/2/92)


اما جالب نامه ای بود که در روز 31 اردیبهشت به امضا 150 نماینده مجلس رسید، نامه ای مبنی بر: رد صلاحیت رفسنجانی، نامه ای که نماینده مردم قزوین پیرامون آن گفت : نامه درحواست ردصلاحیت هاشمی را با قاطعیت امضا کردم.


یکی از نکات جالب که در رد صلاحیت رفسنجانی به آن اشاره شد ، اظهار نظر حجت السلام و المسلمین طائب، فرمانده قرارگاه عمار بود که پیرامون این موضع گفته بود: باتایید هاشمی فتنه بر می گشت.(2/3/92)


اما در روز 31 اردبیهشت حسن هانی زاده اعلام کرد: نام رحیم مشایی و رفسنجانی در میان تایید صلاحیت ها موجود نمی باشد.


نکته جالب تیتر جالب روزنامه ها پس از رد صلاحیت رفسنجانی بود ، رسانه های اصلاح طلب از آن به عنوان شوک بزرگ یاد کرده و رسانه های اصولگرا به آن هیچ اشاره ای نکرده بودند.


برای مشاهده تیتر روزنامه ها در روز رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی …>>اینجا کلیک کنید<<


رفسنجانی اما در تاریخ 7 خرداد، حسن روحانی را به عنوان کاندیدای مطلوب خود معرفی کرد.

غیر منتظره ترین خبر دیگر در سال 92: اگر از رد صلاحیت رفسنجانی بگذریم، تایید صلاحیت مردی ناشناخته (اما کار بلد) به نام سید محمد غرضی، از نکاتی بود که تقریبا هیچ کس فکر آن را نمی کرد.


حسن روحانی با با کسب حدودا 50 د رصد آرا رییس جمهور شد.


غیر منتظره ترین خبر دیگر در سال 92 : رای اوردن حسن رو.حانی بود، شاید کمتر کسی فکر می کرد که از صندوق آرا اسم روحانی بیرون آید، اما در لحظات آخر انتخابات بود که با انصراف عارف ، احتمال رای اوردن روحانی قوت گرفت ، تا انجا که برخی اصلاح طلبان قبل از پایان انتخابات رای اوردن روحانی را به او تبریک گفتند ، رای اوردنی که تنها دلیلش وجود انشقاق در جبهه اصولگرایان بود .


اما هشت نفر در رای اوردن روحانی نقش بسزایی داشتند، از رفسنجانی و خاتمی، تا جلیلی و ولایتی برای دیدن دلایل این موضوع می توانید..>> اینجا کلیک کنید<<



غیر منتظره ترین خبر دیگر سال 92 در تاریخ 31 خرداد منتشر شد، خبری که در آن به هدیه 100 سکه توسط احمدی نژاد به 12 تن از وزرا اشاره شده بود، در این خبر آمده بود:


هفته گذشته، محمود احمدی نژاد در مراسمی اقدام به اعطای نشان های دولتی به دوازده تن از وزرا و مسئولان قوه مجریه کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان