تیم فوتبال استقلال در دیدار با الجزیره امارات اولین امتیاز آسیایی خود را گرفت تا امیدهایش برای صعود زنده بماند.

به گزارش لنگرنیوز ، استقلال در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الجزیره امارات رفت که بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

اولین گل این بازی توسط عبدالعزیز بارادا در دقیقه 6 اولین گل تیم الجزیره امارات را به ثمر رساند تا در همان دقایق اول بازی از حریف خود پیش بیفتد.

 

در دقیقه 18 سانتر خسرو حیدری روی سر محمد قاضی فرود آمد تا او با یک ضربه دقیق گل اول استقلال را در این بازی و در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند.

 

نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک تیم ها به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم استقلال با یک تغییر به میدان آمد و ایمان مبعلی جانشین پژمان نوری شد.

 

در همان دقایق اول نیمه دوم این بازی همانند نیمه اول ، عبدالعزیر بارادا بازیکن شماره 10 بود که به راحتی مقابل چشمان مدافعان استقلال با یک شوت مهدی رحمتی را تسلیم کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 65 بازهم استقلال با یک ضربه سر به گل رسید و کرنر ارسالی ایمان مبعلی را حنیف عمران زاده تبدیل به گل دوم و مساوی استقلال کرد.

 

پریرا داور سریلانکایی مسابقه به عبدالله موسی، صالح علی و خمیس اسماعیل از الجزیره و احمد جمشیدیان و حنیف عمران زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

 

با این نتیجه الجزیره 7 امتیازی شد و در صدر باقی ماند و استقلال هم اولین امتیازش را در آسیا گرفت و همچنان در رده آخر( چهارم) جدول باقی ماند. این آخرین بازی استقلال در سال 92 بود.

 

*ترکیب استقلال:

 

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، مجید غلام نژاد، هاشم بیک زاده ،خسرو حیدری، احمد جمشیدیان، پژمان نوری(از دقیقه 46 ایمان مبعلی)، جی لوید ساموئل، محمد مهدی نظری( از دقیقه 62 کبه) و محمد قاضی.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان